JEg kender intet til Villian,
Hvad synes i om det svage spil med damerne? Kan det betale sig i længden at give gratis kort til Villian mod at han vil bluffe på både flop og turn
Game #5468575123: Hold'em NL ($0.50/$1) - 2008/02/18 - 16:11:19 (UK)
Table "Random" Seat 5 is the button.
Seat 1: millford ($101.25 in chips)
Seat 2: balthazar ($90.75 in chips)
Seat 3: Mamut5 ($95.30 in chips)
Seat 4: uppercut ($164.44 in chips)
Seat 5: HERO ($139.50 in chips)
Seat 6: brxn ($92.35 in chips)
brxn: posts small blind $0.50
millford: posts big blind $1
----- HOLE CARDS -----
dealt to HERO [Qs Qd]
balthazar: folds
Mamut5: folds
uppercut: folds
HERO: raises to $4
brxn: folds
millford: raises to $14
HERO: calls $10
----- FLOP ----- [7c 9s 5c]
millford: bets $22
HERO: calls $22
----- TURN ----- [7c 9s 5c][3h]
millford: bets $65.25 and is all-in
HERO: calls $65.25
----- RIVER ----- [7c 9s 5c 3h][5d]
----- SHOW DOWN -----
millford: shows [Kh Jh] (A Pair of Fives, King high)
HERO: shows [Qs Qd] (Two Pairs, Queens and Fives, Nine high)
HERO collected $200 from Main pot
NL 100 crypto
1. Lad være med at poste resultatet, da det farver analyserne.
2. Lav farekoder i din post
3. Lav potstørrelse på samtlige streets
4. Går du altid død med QQ i sådanne spots?
5. Jeg kan ikke lide måden du spiller hånden på. Det er for calling station-agtigt og spew imo, idet "JEg kender intet til Villian"
okay det skal jeg huske til næste gang..
Men normalt har jeg ikke noget problem med at gå død med qq
Jeg syntes det er udemærket, dog syntes jeg som standard du skal finde et push frem på flop (måske turn), mod en unknown.
Hvis villain er en aggresiv satan så lad ham dog bare skyde sig selv ihjel.
Hejser floppet og spiller os for stacken.
Som spillet betaler jeg os hans turn bet.
Tricky spillet og det viste sig at være perfekt idet du har position og villain åbenbart var idiot. nh wp
wp
kan li det hele vejen...
På floppet bestemmer du vel, at du har ham?
Derfor vil jeg heller ikke gå AI på floppet...
Så blir du vel kun kaldt af en hånd der slår dig?
Bedre at "risikere" en "fri" turn (ingen A el. K), for selvfølgelig at kalde hans AI på turn...(gi ham chancen for bluff)
Jeg er ikke begejstret for linien. Har jeg et godt read på villain som overaggresiv eller måske på noget tilt, så er linien ganske ok.
Men mod standard villain jeg intet kender til og som formodentlig heller ikke kender noget til dig og viser så meget styrke, så vil jeg også calle på flop og folde til det store turn bet.
Villain better 65 ind i 72 og giver dig dermed potodds på ca. 2:1.
Jeg mener ikke du er foran i 33% af disse situationer mod en standard villain, som lægger denne linie for dagen. 3-bet PF i NL100 ses IMO ikke så ofte endda og da villain heller ikke har et read på dig, så må vi formode en stærk hånd. Havde villain et billede at dig som en spiller med en bred range og med høj preflop raise procent, så kunne vi sætte villain på en bredere range.
Reelt slår du kun AK,AQ, (KQ), TT, JJ. Villan kan endda stadig outdrawe dig med overkort og flushtræk og jeg mener derfor linien er -EV mod standard villain.
Fold på turn kan virke meget stramt, men uden forhistorie og 100bb dybe, så vil jeg vælge det svære fold.
/sakii
Puha, jeg tvivler lidt på, du selv er særligt begejstret for måden, du får spillet hånden på?
Det er svært på alle streets at sætte ham på noget, der slår dig (9'ere, 7'ere og 5'ere reraiser nok ikke preflop). Den eneste farlige hånd for dig er A5 eller noget straight nas som ikke virker særligt sandsynlig. Jeg synes ganske enkelt, dit spil med damerne fra knappen er alt for weak.
Du "lader" ham trække videre til A'er og K'er, som nok kunne have ageret scarecard for dig. Han byder godt nok over halv pot på alle streets, men i hele hånden virker du lidt forvirret over, hvor du mon er henne.
Jeg ville nok have foretrukket et skub på det helt blanke flop - senest på turn, idet du absolut ikke vil se esser og konger...
Var hans play din plan, så wp :)