Hey PN.
Har en analyse her, hvor jeg er kommet i tvivl om jeg har gjort det rigtige?
Ingen PT.Shorthanded. Villain har ikke spillet tight men heller ikke super agressivt, meget std. Men han har tilgengæld spillede sine hænder yderst mærkeligt med hensyn til preflop spil og starthænder. har set ham limpe ind i pots med Ax på knappen osv. og kaldt med k4 ude af pos.
Har selv raiset alle hænder som jeg har spillet preflop og kun limpet med selv sjældent.
Seat 2: zoxul745 ($99.50 in chips)
Seat 3: Villain ($85.75 in chips)
Seat 10: Hero($96.75 in chips)
ANTES/BLINDS
Villain posts blind ($0.50), Hero posts blind ($1)
Hero 6♠6♥
PRE-FLOP villain bets $3, Hero calls $2.50.
Pot: 6$
FLOP [board cards: 8♥,6♣,4♦ ] Pot:
Villain bets $3, Hero bets $9, Villain bets $21,Hero calls $15.
Pot: 47$
TURN [board cards: 8♥,6♣,4♦,5♥ ]
Villain bets $30, Hero ?
2 spørgsmål nu. er det forkert kun at calle hans reraise på floppet? ville trappe ham til at bette igen hvis han nu havde overpar fx? og kan man ligge den her?
Nl 100 , forkert Call?
Flop er fint. Nu all in.
En 7'er er laaaangt væk fra hans range. Alt vi frygter er 88.
Til midten asap
Tror jeg går til bunds her. Selvom jeg godt kunne spille 87s som villian.
btw hvad kalder man en der hverken er passiv eller aggresiv??
Flop er imo ikke fint. Du skal raise meget mere. 14-16ish er bedre - også for håndens videre forløb.
Jeg mente at det var fint ikke at 4-bette floppet. Giver den også lige en tand mere end $9
@analpirat
Grunden til at jeg ikke better højere på floppet, er kun fordi det er rdn flop og sætter ham ikke ligefrem på 57 muligvis har han hulstr8 chancen maximalt, så på overpar reraiser han 99%uanset hvad og caller måske de 9 med midterpar og spiker to par på turn:) og caller nok ikke et for højt re-raise med midter eller lav par...
helt forkert analyse?
Nå får nok ikk mere respons på den her tråd alligevel.
Kan oplyse om at jeg gik rest, og han viste 7Qo op og skrabede potten til sig, sickness...
Lav en note, og ellers op på hesten igen!