Det kører ikke rigtig for tiden, er i wooping +1 buyin for Nov.
Vil lige høre til denne hånd hvordan i spiller den. Villiab (spjs) er semi normal, ikke regular og lidt til den donket side.
Han skyder hver gang der checkes til ham HU, derfor jeg utraditionelt checker floppet hvor jeg ellers næsten altid bare C-better ramt eller ikke ramt.
** Game ID 869311887 starting - 2007-11-13 12:30:32
** Greenville [Hold em] (0.50|1.00 No Limit - Cash Game) Real Money
- Mowby sitting in seat 1 with $104.07 [Dealer]
- ari067 sitting in seat 2 with $87.00
- aka-combat89 sitting in seat 3 with $49.00
- Nautilous sitting in seat 4 with $93.07
- spjs sitting in seat 5 with $111.04
- sidey2 sitting in seat 6 with $115.95
ari067 posted the small blind - $0.50
aka-combat89 posted the big blind - $1.00
** Dealing card to Nautilous: A♥ 10♣
Nautilous raised - $4.00
spjs called - $4.00
sidey2 folded
Mowby folded
ari067 folded
aka-combat89 folded
** Dealing the flop: 2♥, 10♥ , 4♦ - pot ca 9,5$
Nautilous checked
spjs bet - $4.00
Nautilous raised - $14.00
spjs called - $14.00
** Dealing the turn: 9♣ - pot ca 37,5$
Nautilous bet - $31.00
spjs went all-in - $93.04
Nautilous went all-in - $44.07
Skal den foldes turn 100/100? Kan ikke sætte ham på overpar rigtig, synes heller ikke hans linie virker som et set fra flop da han ikke renakker det.
Tak
Allan
NL 100 hånd - kommentarer ønskes.
Hvis du er sikker på han skyder er dit flop check vel fint nok, men dit rehejs skal have mere gas. 18-20 stykker
turn synes jeg du spiller fint. kommer ihvertfald aldrig fra den.
Du skal gøre op med dig selv allerede før floppet om du vil gå AI på tptk.. Hvis du gerne vil det er dette linien..
Men hvis du ikke agter dette, skal du ændre din linie..
Jeg siger at du cbetter floppet, og tager den derfra. Tjeck turn..
hvis du hedder Nautrilous på ladbrokes? har jeg dig på 19.26/11.29/1.35 over 815 hænder fra okt. bare så du ved det :)
Jeg syntes personligt C/R paa floppet er fint, men ville renakke til minimum 16 - 18.
Eftersom han flatcaller den saa skriger det styrke, og nej jeg er ikke villig til at spille om stakken nu !
Checker 100 ud af 100 gange paa turn og afventer hans action.
Skyder han, saa vil jeg nok haelde til et fold (maaske weakt), men generelt saa er folk staerke naar de er ligeglade med du C/R og dernaest skyder i hovedet paa dig.
Ville aldrig calle hans skub.
Cbetter flop som standard, men hvis du er sikker i dit read kan det være fint. Måske dit reraise er en tand i underkanten, omend ikke helt katastrofalt. Jeg skal have et ufatteligt godt og stramt read på et menneske før jeg kommer væk i det her spot, og selv der er det meget sjældent som hånden går. Jeg vil mene det er en decideret fejl at folde noget sted i hånden.
Ok tak for inputs.
Hvorvidt jeg spiller om stacken med TPTK kommer an på villian og mit read. Lige her troede jeg det var nok selvom jeg ikke var glad for at calle hans AI på turn da et par oftest ikke er nok der. Men jeg kunne ikke sætte ham på en hånd grundet han ikke renakker på flop.
@leeq
Jeg bruger PO og ikke PT, de stats er Vol. $ in pot/preflopraise/total agr. postflop ikke sandt?
I såfald hedder jeg 20,6%/11,5%/2,3 over 29k hænder jvf PO.
@Sugeren
Bryder mig absolut ikke om at checkraise flop for at checke turn - så virker jeg da som det største bluff/weak hånd. Den linie giver da ingen mening gør den?
Hvis nogle flere har inputs vil jeg gerne høre hvordan i spiller den selvom i måske synes den er lidt standard.
Vil poste resultatet lidt senere.
Allan
Jep enig om det skriger at du kun har 1 par paa floppet naar du checker turn.
Men paa den anden side, hvad saetter du ham paa naar han er ligeglad med du C/R ham paa floppet ?
Mine tanker gaar hen imod 910, 10J, A10, 99+, 22, 44, JhQh, KhQh nogle vil mene dette er en tight range, men tror ikke paa saa meget andet som spillet.
Saa ville jeg overveje hvor mange af disse haender caller et bet paa turn og hvor mange saetter mig rest, hvor jeg er miles behind.... Ikke meget vi faar betaling af som vi har slaaet, saa i min verden er vi enten Far Behind eller Marginal Ahead paa turn => Derfor mit argument for at jeg sandsynligvis ville C/F paa dette niveau.
Ofte vil vi se overcard + flush draw skubbe floppet efter du renakker, saa tror vi er miles behind.
Men ok maybe jeg er lidt for stram, har bare braendt mig en del med TPTK specielt til folk som er ligeglade med at du C/R dem. Ofte ser jeg set her som lige vil se turn an, saa flush ikke completer.
Just my 2 cents
Som Joonas
Ok tak.
Bryder mig nu stadig ikke om at checkraise flop efterfulgt af et check på turn heh.
Vil som de fleste skriver også normalt C-bette flop her, nok bette ud igen turn og tage den derfra.
Lige i dette tilfælde valgte jeg et checkraise på flop da jeg vidste han ville skyde ud.
Villian viser dog 10♦10♠ op og jeg havde måske kunne slippe væk fra den turn da han uden tvivl ville have renakket mig der havde jeg spillet den som standard.
Tak for hjælpen og at det ikke var en dødssynd at gå død i den som spillet =)
Allan