NL 100 Hu hånd

#1| 0

Matchen er ret ny. Mit første indtryk af manden, var at han var på den tighte side, men så snart jeg begyndte at 3 bette ham, så skruede ham voldsomt op for aggression og hånden her blev spillet således af den grund

Den afgørende faktor for at jeg kalder river, er fordi at mine QQ blocker flere af de holdings han prøver at spille på, så som AQ, KQ

Jeg syntes selv at hans range er ret small eller jeg forventer han shover 2 par combos,9, KQ, men flere af dem er ret unlikely da hånden er 3 bettet preflop, flop og turn spillet også taget i betragting. Hvad siger pn ?

PokerStars Game #27983454915: Hold'em No Limit ($0.50/$1.00) - 2009/05/09 5:26:07 CET [2009/05/08 23:26:07 ET]
Table 'Klytia' 2-max Seat #2 is the button
Seat 1: Hero ($101.30 in chips)
Seat 2: trollguttn ($124.50 in chips)
trollguttn: posts small blind $0.50
Hero: posts big blind $1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [Q Q
trollguttn: raises $2 to $3
Hero: raises $7 to $10
trollguttn: calls $7
*** FLOP *** T A 7
Hero: bets $10.80
trollguttn: calls $10.80
*** TURN *** T A 7 J
Hero: checks
trollguttn: bets $28
Hero: calls $28
*** RIVER *** T A 7 J 8
Hero: checks
trollguttn: bets $55
Hero: calls $52.50 and is all-in

09-05-2009 07:25 #2| 0

Seat 1: her burde stå hero ($101.30 in chips)

:)

09-05-2009 07:32 #3| 0
OP

Ty kentkay :)

09-05-2009 11:03 #4| 0

Ser relativt spewy ud, og jeg ved ikke helt hvad du forventer folk skal analysere.
Hvis du mener dynamiken er til han laver et helt psykopat hovedløst bluff her når du mest af alt ligner Ax, så kan du vel calle. Det virker mest somom du leder efter en understregning af det er et ok calldown, da dine egne blocking teorier ikke helt holder i retten :)

09-05-2009 14:15 #5| 0

Du skal godt nok være sikker på hans reaktion når du vifter med den røde klud foran tuden på ham (3b, bet, CC, CC), før du kan kalde ned her profitabelt. Specielt når alle draws klonker.

Btw, at udelukke KQ fordi det er en 3 bettet pot er at stramme den.

Hvor mange knapper åbner han?

09-05-2009 15:02 #6| 0

OP udelukker ikke QQ, men siger der er væsentlig færre kombier af den.
Jeg forstår godt du overvejer, at QQ nemt kan være bedst pga. villains linie, som vel nærmest kun repper KQ og 98. måske en 9'er med et par på flop, som f.eks. T9. Men mere eller mindre readless, så er det jo rent gætteri, og det er sgu en smule spew. Rivercall vil dog give rigtig god info til resten af matchen, og det tror jeg ikke man skal undervurdere værdien af.

Jeg better mere på flop. Du better under ½ pot, og det board er HELT oplagt til float. Især når det er så billigt for ham. Når du vælger c-bet uden 2nd barrel her, så er det ikke en løsning jeg bryder mig om, netop fordi du kommer i det her klamme spot, fordi du lidt spiller din hånd face-up, og derfor straks tror Villain er ude i skæg, når han tager den her linie.

Jeg vil hellere enten bette flop større, eller tage dit originale bet, og så smide 2nd barrel af.. Så er du næppe i tvivl om dit fold, hvis han shover turn.

Alternativt kan du også vælge check på floppet og komme billigt til showdown.

MVH Skod

09-05-2009 17:43 #7| 0

Som spillet fold turn.

Overvej at tjek HELE din range bag på dette flop? Jeg har ikke lyst til at spille for stacks her med QQ, men hver sin smag jo...

09-05-2009 20:33 #8| 0
OP

Skod@

Jeg har en stor 3bet frekvens, som gør at villian ofte tager flops af, så jeg bruger meget lille cbet, fordi min erfaring siger mig at villians ofte er villige til at folde og når de floater, så ser i at jeg stacker ret light af.

Jeg sagde at villian var meget aggressive i 3bettet pots og det er fordi at han har taget flops af hvergang jeg har 3bettet og engang gik han broke med J10 på KQ5 rainbow flop, som var på det andet bord.

Mr_Hit@, jeg checker næsten aldrig flops som jeg 3better og særligt ikki A high flops, da min 3bet range indeholder en masse combos af denne. Min QQ har self show down value, som jeg kan udnytte med check, men jeg er mere til bet stilen og så kan jeg bruge den som bluff catcher når han floater.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar