Har lige sat mig til bordet derfor ingen reads......
PokerStars Game #15146673741: Hold'em No Limit ($0.50/$1.00) - 2008/02/08 - 13:20:15 (ET)
Table 'Olga IV' 6-max Seat #4 is the button
Seat 1: tikwob666 ($178.15 in chips)
Seat 2: Ries_Baah ($60 in chips)
Seat 3: k@gg ($201.50 in chips)
Seat 4: gmfischer ($98.50 in chips)
Seat 5: ALL INer 973 ($88.60 in chips)
Seat 6: marck psv ($23.90 in chips)
ALL INer 973: posts small blind $0.50
marck psv: posts big blind $1
Ries_Baah: posts big blind $1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to gmfischer [Ah As]
tikwob666: folds
Ries_Baah: checks
k@gg: folds
gmfischer: raises $3 to $4
ALL INer 973: calls $3.50
marck psv: folds
Ries_Baah: folds
*** FLOP *** [Qh 9s Qc]
ALL INer 973: checks
gmfischer: bets $7
ALL INer 973: calls $7
*** TURN *** [Qh 9s Qc] [8d]
ALL INer 973: checks
gmfischer: bets $14
ALL INer 973: calls $14
*** RIVER *** [Qh 9s Qc 8d] [2h]
ALL INer 973: bets $63.60 and is all-in
Hvad så?
NL 100 Hvad gør i her ?
Tror jeg checker turn bag readless for lidt pot control. Det primære draw er allerede completed og har svært ved at se ham calle turn+river med en 9er.
Som spillet ligner det et rimelig let fold readless.
Den stinker fandme, men tænk lige på hvilke hænder slår du? A9, K9, 109, men sådan som han har spillet så er det usandsynligt at han skulle spille en 9er sådan...
Han ligner rigtig meget en slowspillet Q eller en turnet straight, anyway fold it..
I er godt nok hårde.....
Hmmm måske derfor jeg ikke vinder og vinder...... Nå men jeg tænkte at han byder alt for meget hvis han havde en kanon hånd.... såsom Qx, QQ, eller J10.......... og på det her level synes jeg folk går til bunds med meget crap, så jeg konkluderede at han ikke ville calles og kan jo godt lide at skuffe mine modstandere....
Nå men jeg callede og hab viste stolt 66 op!........
Men tænkte nok det var "forkert spillet....
Altså nu er det heller ikke så nemt at lave en "dybdegående" analyse når der ingen reads af villian er (som du har forklaret hvorfor)..
Friskt call, men husk altid at tænk over hvilke hænder du egentlig kan slå, så du ikke ser der blind på din hånd..
Som andre har sagt, du slår faktisk intet. At villain så er en kæmpe retard, gør jo ikke noget :)
men ok lad os antage han har en superhånd....
Hvorfor så rykke AI er det ikke noget af et overbet der næsten for alle til at løbe skrigende væk?
(Ved godt at i alle nu kan logge ind på Stars, finde mig og så rykke AI på river med nuts og forvente syge calls herfra *s*)
"Hvorfor så rykke AI er det ikke noget af et overbet der næsten for alle til at løbe skrigende væk?"
Fordi -
"Nå men jeg tænkte at han byder alt for meget hvis han havde en kanon hånd.... såsom Qx, QQ, eller J10.......... og på det her level synes jeg folk går til bunds med meget crap, så jeg konkluderede at han ikke ville calles og kan jo godt lide at skuffe mine modstandere"
JA ok Coco du har sgu en pointe.....
Tak for svar til alle. håber jeg lærte noget......