Har ikke rigtig noget kendskab til villian. Han 1 tabler..
Hvad nu? Jeg synes bare han viser ufatteligt styrke ved at bette så stort turn efter jeg har raiset flop.. Turn ska nok følges op med et bet - men hvad gør jeg så hvis han raiser mig all in?
Seat 1: Aliant ( $93.75 )
Seat 2: fiskeren1 ( $157.27 )
Seat 3: CHRISTYBB ( $122.10 )
Seat 4: 205 ( $224.35 )
Seat 5: Wiking75 ( $99 )
Seat 6: Valeria32 ( $0 )
Wiking75 posts small blind [$0.50]
Aliant posts big blind [$1]
** Dealing down cards **
Dealt to fiskeren1 [ K♥, J♥ ]
fiskeren1 raises to [$3.50]
CHRISTYBB folds
205 raises to [$9]
Wiking75 folds
Aliant folds
fiskeren1 calls [$5.50]
** Dealing Flop ** [ J♦, K♠, T♠ ]
fiskeren1 checks
205 bets [$12]
fiskeren1 raises to [$34]
205 calls [$22]
** Dealing Turn ** [ T♣ ]
fiskeren1 checks
205 bets [$63]
NL 100 - KJo
jeg tror jeg havde smidt og ikke called reraiset preflop.
boardet er heller ikke just noget man ville røre med en ildtang...
hans raraise range? AQ? KK? JJ? AK? AA?
alt sammen hænder der har dig slået - senest på turn.
Så alt taler vel for et fold på turn.
havde raiset floppet til 45 jeg har svært ved at sætte ham på en 10er eller AQ.. så skub turn
Hey!
PF callet er standard. Men jeg går altså broke med TTP i en reraised pot. Jeg siger 44-46 på floppet, og giver gas på turn. Turn er selvf grim mod AA, som er en likely holdning, men man må formodes at han også kan have QQ og AK.
44-46 på flop, 75-80 stk på turn, call push.
Raiser også floppet til omkring 40, og ellers om mancini
Preflop er absolut ikke standard og et meget nemt fold OOP og 160 bbs dybe.
@ Lod
For real? Siger han 10 eller derover folder jeg, men 9$ tager jeg et flop af.
Ja for real. Der lader ikke til at være nogen som helst for dynamik imellem dem, og villain reraiser vores UTG-raise i MP. Der er ikke nogen grund til at antage, at mandens range er specielt bred her, og du kan ikke gøre dig nogle forhåbninger om at udspille ham OOP, når du intet kender til ham.
Jo dybere man bliver, jo mere skal du overveje reverse implied odds, og de er oftest enorme her med KJo. Jeg synes, det er en katastrofe at betale hans reraise.
@ LOD
Du har ret, jeg har overset vi er UTG, det ænder en hel del, specielt med reverse implied - good point.
Og for at få det på det rene - har vi ikke KJh, eller bedrager mine øjne mig? :)
Både du og OP skriver KJo...
LOD, det er KJsuited - den skal spilles :)
Well, jeg forstår ikke, hvad du laver her med denne handske, specielt ikke OOP og semidyb.
Jeg er meget enig med LOD.
Mance: så skal jeg jo bare bette 10$, så folder du alle semi-marginale holdings :)
FOLD og ret instant endda.