Overpar er ikke min stærkeste side men det kan vel læres ?
Banditten har lavet nogle underlige ting, Jeg har spillet TAG
Hvad gør man ved sådan et overbet på flop ??
Texas Hold'em $1-$1 NL (real money), hand #749,933,723
Table Dimitri101's HE, 21 Aug 2007 10:53 PM ET
Seat 1: fetrand ($86.75 in chips)
Seat 2: majaline1234 [ K♥,K♣ ] ($101.35 in chips)
Seat 3: Laffi912 ($115.80 in chips)
Seat 4: Stanny6 ($121.80 in chips)
Seat 8: CRAZY_MOVE ($96.95 in chips)
Seat 9: RW007 ($109.15 in chips)
ANTES/BLINDS
Stanny6 posts blind ($0.50), CRAZY_MOVE posts blind ($1).
PRE-FLOP
RW007 folds,
fetrand folds,
majaline1234 bets $3.50,
Laffi912 folds,
Stanny6 folds,
CRAZY_MOVE calls $2.50.
FLOP [board cards 8♥,3♠,Q♠ ] Pot 7 $
CRAZY_MOVE checks,
majaline1234 bets $7,
CRAZY_MOVE bets $93.45 and is all-in,
majaline1234 bets $90.85 and is all-in.
NL 100 KK mod flop overbet.
jeg caller alle dage på alle tidspunkter.
Der er så mange sære hænder han kunne spille sådan der. flushdraws, alle Q's, mindre pp's. -Jeg caller
Dog siger jeg altid 4x preflop, men det er jo flueknepperi.
wp
Instafold, han har AA, QQ, 33 og 88 alt alt for tit her plus måske et flushdraw der rammer. Altså er din EV (Expected value), på den negative side.
arhhh Joonas.. Det er sgu for let..
"Instafold, han har AA, QQ, 33 og 88 alt alt for tit her"
Det tror jeg altså ikke vi skal regne med, hvis han overmoser på denne måde..
Mod en NL100 spiller der overpusher på dette bord syntes jeg såmænd ligesåofte, hvis ikke oftere, at vi ser:
JQ, KQ, AQ, ,JJ & 10 10 samt diverse FDs
Og argumentet med;
"plus måske et flushdraw der rammer. Altså er din EV (Expected value), på den negative side."
forstår jeg ikke?
hvis han har flush draw ønsker vi vel gerne pengene ind, selvom han har outs?? Right :)
Tror joonas mente at flush draw er en del af de hænder han kan have; en del af hans "range".
Lægger man alle de hænder sammen AA, QQ, 88, 33 og Ace-high FDs, er man sammenlagt underdog.
Tror også jeg kalder, specielt da han har lavet nogle underlige ting; ville dog være rart med et read:
Laver han dette med intet som bluff (JQ, KQ, AQ, JJ & 10 10 samt diverse FDs inkluderet) eller med set.
Hvis man har set ham gøre det én gang med intet, skal man selvfølgelig calle,
Har man set ham gøre det kun med set, skal man selvfølgelig folde.
Som standard tror jeg jeg caller da det under alle omstændigheder er en mærkeligt move (både med set og som bluff)
- Har han ikke et set får jeg et meget værdifuldt read på modstanderen som sagtens kan bære den smule -EV der er tale om hvis han har.
Ligeså hvis han har flush draw. A-high flush draw er selvfølge noget; men at raise allin med full stack med så lidt i potten er jo et kæmpe leak, og et superværdifuldt read; da du så mere eller mindre kan kalde med et par, i hvert fald en dame.
Har han AA (nok det mest sandsynlige) er det surt, men så stacker vi ham med 2 par eller combodraw en anden gang :)
Jeg instabetaler også her - Jeg har set så meget junk bare skubbe floppet i min tid, til at jeg mener et call her er +EV - Korrekt, de hænder joonas nævner er med i hans range, men det er en helvedes masse hænder som vi crusher også.
Mickey
ville BB ikke ha RR PF med QQ/AA/AK i hulen? han sidder jo OOP...
tror nærmere på 33, 88, AQ, KQ, QJ og/eller et FD
hmm ender sku med jeg skriver hele sætninger med forkortelser :-)
jeg caller også her 9/10, medmindre jeg har et read på villain der siger han ikke gør dette uden nødderne...