Ikke de store reads, men folk har generelt været rimeligt løse preflop hvor bl.a A3 off er blevet raiset pre. Derfor tager jeg et flop i pos. med en lettere maginal hånd.
Flop og turn er vel egentlig meget standard til han check / raiser mig. Spørgsmålet er bare hvad der er mest profitabelt her, skubbe nu eller calle for at skubbe river ?
PokerStars Game #8065891530: Hold'em No Limit ($0.50/$1.00) - 2007/01/22 - 08:33:27 (ET)
Table 'Atlas' 9-max Seat #1 is the button
Seat 1: Majaline ($106.20 in chips)
Seat 2: sing_sing2-5 ($173.85 in chips)
Seat 3: TommyE79 ($209.95 in chips)
Seat 4: hard14 ($155.35 in chips)
Seat 6: Jonatanko ($100 in chips)
Seat 7: ILBEBACK ($107.30 in chips)
Seat 8: Pulivari ($125.30 in chips)
Seat 9: Rachmanzai ($114.10 in chips)
sing_sing2-5: posts small blind $0.50
TommyE79: posts big blind $1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Majaline [9♣ A♣]
hard14: folds
Jonatanko: raises $2 to $3
ILBEBACK: folds
Pulivari: folds
Rachmanzai: folds
Majaline: calls $3
sing_sing2-5: folds
TommyE79: folds
*** FLOP *** [5♦ 3♣ 8♣]
Jonatanko: checks
Majaline: bets $5
4xarmking has returned
Jonatanko: calls $5
*** TURN *** [5♦ 3♣ 8♣] [6♣]
Jonatanko: checks
Majaline: bets $11
Jonatanko: raises $22 to $33
Majaline: ?????????????
NL 100 Nutflush møder turn c/r
Raise så han bliver nød til at calle dig. F.eks. et click
@Madrista
Villain er da ikke nødt til at calle ham hvis han raiser. Og et click er da et monster-skidt move. Du giver jo dejlige odds for et set.
Call og ryk ind på river med mindre bordet parrer.
All in her.. du vil ikke se et parret bord og en konge caller da han har menge chips i puljen
All in her.. du vil ikke se et parret bord og en konge caller da han har menge chips i puljen
Han sidder ikk med set her Pipper, hvis du mener det er Hero der skal blive bange for et parret bord.
Jeg callede, river var desværre klør knægt. Han better 24, jeg skubber, han folder.
Han skulle calle 35 for at vinde ca. 165 men det ville han altså ikke !
Det irriterrede mig meget da jeg selvfølgelig gerne ville have haft dem med så jeg skulle nok have skubbet turn. Jeg sad bagefter og undrede mig over hvilken hånd han spiller sådan her men Løpenthin er nok ikke langt fra ?
@ Majaline
Self vil man gerne stacke villain i sådan en hånd.
Jeg tror ikke villain sidder med 888. Det ville være meget mærkeligt spillet, at check raise når der falder den tredje klør. Så i denne situation ser jeg egentlig kun en anden flush kalde til et evt. all in. Måske overpar også gør det, men jeg tror mange gange de drysser. Hvis du derimod raiser all in på river til en non klør, vil du stacke ham.
I øvrigt tror jeg villain er ude i noget snavs. Han prøver at reppe flushen ved sit check raise på turn og fortsætter så på river, for siden at folde. Det giver ingen mening?!
Vær glad for at han overhoved stikker ud igen på river. Du fik mere end du burde ;-)