Jeg er rykket op i 0,5/1 på party og synes at folk spille som en pose nødder... Jeg bliver kaldt "donk" da jeg vinder denne hånd så jeg vil lige hører jeres mening.
***** Hand History for Game 5586832087 *****
$100 NL Texas Hold'em - Monday, January 15, 15:52:19 ET 2007
Table Table 127195 (Real Money)
Seat 1 is the button
Total number of players : 10
Seat 1: parker662 ( $92.90 )
Seat 4: Checker7911 ( $68.33 )
Seat 6: OXFORD11111 ( $15.20 )
Seat 10: NGTU1992 ( $47.80 )
Seat 3: virtuzz ( $247.60 )
Seat 9: Sirpale ( $39.60 )
Seat 8: topoman1979 ( $100 )
Seat 7: Mymlis ( $65.55 )
Seat 2: Canaboid ( $50.60 )
Seat 5: Priberia ( $20 )
Canaboid posts small blind [$0.50].
virtuzz posts big blind [$1].
** Dealing down cards **
Dealt to virtuzz [ 4c 4h ]
Checker7911 folds
OXFORD11111 folds
Mymlis folds
topoman1979 folds
Sirpale folds
NGTU1992 folds
parker662 calls [$1]
Canaboid calls [$0.50]
virtuzz raises [$3]
parker662 calls [$3]
Canaboid folds
** Dealing Flop ** [ 9d, 2d, 4d ]
virtuzz bets [$6]
parker662 calls [$6]
** Dealing Turn ** [ 6c ]
virtuzz bets [$57]
parker662 is all-In [$82.90]
virtuzz calls [$25.90]
** Dealing River ** [ 6h ]
virtuzz shows [ 4c, 4h ]a full house, Fours full of Sixes.
parker662 doesn't show [ 8d, Td ]a flush, Ten high.
virtuzz wins $183.80 from the main pot with a full house, Fours full of Sixes.
Jeg overbetter nok turn? Det er mit første analyse-indlæg, så jeg vil genre høre lidt konstruktiv kritik af mit spil.
nl 100 på party
Raise 4xbb prf hvis du vil raise.
Flop fint
Turn er overbet, og nok -ev i længden. Havde sagt pot eller C/RAI
Hvis pot på turn, så AI på river
som uffe siger hvad forventer du betaler dit overbet på turn udover en flush? og jo dem skal self. calles da han går all in...
a) farvekoder. Gør dit indlæg mere overskueligt. Phearlezz har skrevet en glimrende faq som du kan læse når du trykker "nyt indlæg".
b) undlad at raise preflop, du har ringe pos, og din hånd er pænt svag efter floppet. hvis du endelig VIL raise, så raise i det mindste ordenligt, 4xbb+1bb pr limper (evt. + lidt mere pga du skal spille resten af hånden oop)
c) pot flop er fint, turn er meget skidt - bet noget der minder om 3/4 pot - alt efter hvad villain gør, vurderer jeg om jeg vil have mønterne til midten nu, eller om jeg vil se om jeg kan fylde op først.
Mickey
Tak! Lige et bonus spørgsmål!
nu har jeg i 2-3 år spillet 0.15/0.30$ og 5-10 s'n'g på ladbokes mest for hyggens skyld, da jeg aldrig har vundet det helt store.
Nu skiftede jeg så til party for at få 5000 pn point, starter med nl 100 ved et "tilfælde" og nu har jeg vundet 600$ på ca. 5 timer fordelt over to dage , single table. Er jeg bare heldig eller er det bare niveauet på party der så ringe?
Du spiller også hånden meget dårligt.
1: Elendigt raise PF
2: For lille et bet på floppet. Følg dog dit PF bet ordentligt op
3: Hvad sker der lige for dit turn bet?
Ps. Du er heldig med det spil der.
tak, det er en stor hjælp selvom det nok er logik for mange af jer. Jeg må nok erkende at jeg er fisk på det niveau. Dog en heldig en af slagsen. Men nu hvor jeg har fået en mine 5000 pn point, kan i så også anbefale mig en bog til holm'em nl 100$?
Theory of Poker er en super bog, men måske lidt tør som den første bog du ligger ud med. Small Stakes Hold'Em er en god bog på begynder niveau, den gennemgår en masse basale ting i poker, den ville jeg klart anbefale. Ang hånden;
Du har 2 med allerede, og sidder ikke helt super i position, check og håb på at ram et set. Skal du endelig raise, ville jeg raise den op til 5, pga limperen og din relativt sårbare position.
Som spillet, er floppet fint, men turn er alt for vildt. Skyd omkring 75% af potten, du får bygget en pot. I det her tilfælde har han en flush og jeg kommer ikke væk fra den på NL100. Så all in er fint :)