Ingen reads.. Han virker dog sane nok..
Thoughts? Spew?
NL $0.50/$1 Texas Hold'em - Tuesday, May 08, 11:26:48 GMT 2007
Table Fluorine 05 6-max (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of active players : 6
Seat 1: HITMEBABY ( $90.10 )
Seat 2: capones ( $236.30 )
Seat 3: DrLAXLAX ( $147.85 )
Seat 4: fiskeren10 ( $96.30 )
Seat 5: CARLOS89 ( $148.50 )
Seat 6: Boostitup ( $95 )
CARLOS89 posts small blind [$0.50]
Boostitup posts big blind [$1]
** Dealing down cards **
Dealt to fiskeren10 [ Q♥, T♦ ]
HITMEBABY folds
capones calls [$1]
DrLAXLAX folds
fiskeren10 raises to [$4.50]
CARLOS89 folds
Boostitup folds
capones calls [$3.50]
** Dealing Flop ** [ J♣, 6♦, 4♠ ]
capones checks
fiskeren10 bets [$10]
capones calls [$10]
** Dealing Turn ** [ 3♠ ]
capones bets [$21]
fiskeren10 goes all-in
fiskeren10 raises to [$81.80]
Jeg sætter ham på en knægt, eller det der er værre, som jeg tror jeg kan vælte ham af...
Kan bar ikke se ham bette ud i mig med noget, når jeg lige har bettet potten på floppet... Virker underligt..
NL 100 - QTo, stone cold bluff
Forstår ikke helt: "Jeg sætter ham på en dame, som jeg tror jeg kan vælte ham af..."
Hvor er der nogen dame, du mener vel bonde?
Jeg vil helst have nogen reads før jeg bluffer hele stakken. Men jeg synes hans bet på turn ligner meget et blockbet, fx Jx eller 77-TT.
Spørgsmålet er så bare om han kan finde ud af at folde. Og det er lidt svært uden reads.
Jeg tror ikke han spiller set på denne måde, evt. en meget fræk 75s, men det er sku også usandsynligt.
Men det ligner et blockingbet og hvis det er det, vil han oftest folde. Synes det er et okay move. Dog endnu bedre med reads.
Der menes selvfølgelig bonde...
Jeg opfatter også bettet som et blockbet nemlig...
Synes også et stop´n go virker svagt. Og det er generalt. Men jeg kan ikke lide dette move her da det kort giver så utrolig mange draws så et scared set kunne måske godt bette her. Og udover det synes jeg folk overspiller deres hænder voldsomt på 100nl. Mener bestemt ikke dette er et godt spot at skubbe.