Så er det min tur til at komme med en bøn til PN.
Jeg har optaget en session hvor jeg spiller NL 100 FR
Jeg vil rigtig gerne have kritik på mit spil, jeg er begyndt at spille meget tight (synes jeg selv) og kunne godt tænke mig lidt kommentarer på om jeg skal løsne op eller blive I det spor. Derudover siger pokertracker jeg er tight aggressive/passive hvad kan jeg gore for at blive bedre?
Der er helt klart nogen dårlige beslutninger undervejs, spiller 6 borde, både for min og for at det ikke skal blive kedeligt for jer at se. (kommer der for mange gode hænder vælger jeg dem der er potentielt vigtigst)
Vil self. også gerne vide om I foretrækker 4 eller 6 borde I en video.
Så håber i vil skyde mig i sænk med alt hvad i har helst med en lille konstruktiv kommentar
Uploaded på rapidshare (77 mb)
rapidshare.com/files/93201174/18-2-08.avi.html
Nl 100 video
Taget til efterretning.
Håber dog stadig der er nogen der vil kigge lidt på den jeg har lavet
4 borde helt klart.
Jeg vil også anbefale dig at spille færre borde hvis du vil forbedre dig.
Jeg kigger gerne på en session med 4 borde, men ikke med 6. Det bliver alt for uoverskueligt
Jo Det er FR -
Jeg vil klart gerne blive bedre, dog synes jeg faktisk jeg spiller bedst med flere borde. Kan godt være jeg skal skære ned.
Jeg optager en ny session med 4 borde. Razga du har lavet flere - hvor lange laver du dine 30 - 45 min?
Fullring :|
Har jeg desværre ikke tålmodighed til at se - og er slet ikke inde i dynamikken.
Jeg laver mine omkring en time lange. Sidste gang delte jeg dog dem op i 2*30 min.
Nå ok - havde ellers skrevet FR i toppen.
Jeg synes slet ikke mit SH spil er godt nok til at jeg vil smide det ud på video.
har du lyd på hvor du fortælller om din tankegang?
Nej har valgt ikke at optage med lyd - Det kunne være noget til fremtiden. Efter som at dette er min første video og jeg har self nogen tanker, men nok ikke helt så dybe som hvis du ser en video fra Cardrunners :-)
plus det også var med til at holde størrelsen nede