Villain er en nit. Han spiller 23/12/1 og 3-better 5% over 750 hænder. Han roder sig aldrig ud i for meget, og har ikke set ham lave sådan nogle spew ting før. Han checkraiser ofte flops HU.
Seat 3: HoldMHolm (212.45)
Seat 5: Hero (246.70)
Seat 1: fratello!! (35.84)
HoldMHolm posts the big blind of 1.00
fratello!! posts the small blind of 0.50
iFlushURas is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero Q♥ Q♠
Hero raises 3.00
fratello!! calls 3.00
HoldMHolm calls 3.00
*** FLOP *** Q♦ K♣ 7♦
fratello!! checks
HoldMHolm checks
Hero bets 7.00
fratello!! calls 7.00
HoldMHolm calls 7.00
*** TURN *** Q♦ K♣ 7♦ 3♥
fratello!! checks
HoldMHolm checks
Hero bets 24.25
fratello!! goes all-in with 25.84
HoldMHolm calls 25.84
Hero calls 25.84
*** RIVER *** Q♦ K♣ 7♦ 3♥ 4♠
HoldMHolm bets 107.52
Hero?
Shipper i her? aner virkelig ikke hvad han spiller sådan her, omvendt kan jeg heller ikke rigtigt se hvad han skulle kalde med som er ringere?
NL: 100 - weird river spot deep
Mon ikke han 3better KK, ikke meget sjov ved at spille 3vejs i relativ dårlig position (kalder thyssen det vidst).
Shipper og regner med at se ind i 77/KQ, omend det er et weird flop at slowplaye på. Eneste hånd der reelt slår os er 56♦, trods alt kun en combo, 3 77 og 3KQ.
Well, du er bagud til KK eller 65♦ = easy call
Ligegyldigt hvor nittet han er kan du naturligvis aldrig folde her.
Vi er bagud til 65♦ og KK = 7 kombinationer
Vi er foran 77 og 33 = 12 kombinationer
Jeg kan se ham lave det spil med de fire nævnte hænder (hvis vi udelukker alt bluff). Men jeg shipper alligevel. Vi har 2nd nut set på et draw-less board = NUTS!
Skulle han have lavet det mest retarderede dobbeltfloat med 65, eller have slowspillet KK så får han obv pengene, men der findes jo ikke en dag om året hvor vi ikke shipper her.
Altså, undskyld hvis det virker som en smart 1-liner, men som Razga er inde på er der flere ting vi slår som han går død med, end ting vi taber til.
Hvis du mener at villain kan dobbeltfloate 65, så kan han også floate 33 i en 3vejs.
Derudover vil jeg mene at mene at med det gap villain har i sin Calling/Raising-range, samt det faktum at hans 3bet procent er lav, så kan han også sagtens sidde med KQ her (selvom den obv ikke er særlig vægtet ift du har damer).
smarte phedemark, hvorfor skulle det være et level.. manden er giga nit, og har aldrig set ham lave nogle spew ting.. desuden er hans AF mindre, kun 1.. btw..
Seriøst, KK?
Manden 3better 5%, bordet er drawheavy.
Han har obv hverken KK eller 33 her.
ja okay, synes godt nok det var en halv provokerende bemærkning :) men pyt
men vi kan jo ikke alle være lige så gode som dig PHedemark, jeg synes ikke bare det er en nobrainer ship, fordi jeg har spillet en del med Villain :) har spillet mange flere end 750 hænder mod ham, har nemlig installeret pt3 om for 2 uger siden, pga probs..
HoldMHolm bets 107.52
Hero goes all-in with 210.86
HoldMHolm goes all-in with 176.61
*** SUMMARY ***
Total pot 457.74 | Rake 3.00
Board: [Qd Kc 7d 3h 4s]
fratello!! won (0.00), mucks
HoldMHolm won (457.74), showed [6d 5d]
Hero won (0.00), showed [Qh Qs]
Er helt målløs.. Du er bagude til 65♦ og KK.
65♦ er mulig og han 3better KK HVER gang. Det er NL100, folk flatter ikke de her par når de 3better 5% og generelt er halv nittede.
1 combo slår dig!!!!!!!!!!!!!! Snap betalt, i værste fald har du en god historie :-)
@walth
Det handler jo ikke om at betale, men om at shippe for 100bb ekstra.
@n1co18
Jeg ville aldrig påstå at jeg var bedre end dig, og jeg synes det er fint du tænker over hvorvidt det er et rigtigt sted at shippe ind. Jeg kan dog aldrig nogensinde, i hele mit liv, forstå hvordan man IKKE kan komme til den konklusion at vi shipper her.
Hvis du mener at villain kan slippe en hånd du slår her, så er det et klart fold, men at sætte en nitty villain på én combo, det er altså lidt for meget resultatstænkning.
lol, slap nu lidt af walth :)
mit spørgsmål gik jo ikke ud på om jeg skulle folde, det var mere om at det var +EV at shippe, ud fra den måde han spiller hånden på. Mente også at det var korrekt play, at shippe, hvilket de fleste jo så er enige i :).
OMG.
Hold nu op med de latterligt resultatorienterede tråde. Du ved jo godt selv hvad der er det rigtige spil, så jeg går ud fra at tråden er startet for at få medlidenhed?
Det tilter mig i øvrigt du skriver sådan noget af obvious reasons.
Autobetalt
Puke og kom videre (skriv note på manden inden du puker)
Forresten i sådan en situation kunne jeg godt finde på at sige 12$ på turn da shorties ofte vil jammer der hvis de har det mindste fra floppet og så har du muligheden for at kommer over toppen igen vs 3. mand
Jeg autobetaler.
Ham her er spiller en meget speciel gang poker, og det er generelt ikke særlig god poker. En af hans forcer er bla. at han virkelig godt kan lide at limpe og flatte hænder de helt store hænder :)
Så blot til info, kan han sagtens sidde med KK i dette spot.
@Sugeren:
Jeg tvivler på det er værd at tage den chance ift risikoen ved at give for billige kort til HoldMHolm.
Djowgern said it:
OMG.
Hold nu op med de latterligt resultatorienterede tråde. Du ved jo godt selv hvad der er det rigtige spil, så jeg går ud fra at tråden er startet for at få medlidenhed?
Easy ship, wp, op på hesten.
@djowgern
Prolly true og absolut heller ikke mit std spil - men kan godt finde på det i ny og næ. Også i HU pot da du pludselig får credit med alternative linie andre gange.
Så hvis jeg ved en reg har set mig bette low og komme over toppen, tja så kan jeg gøre det med mit eget draw de gange jeg er på draw, da han ikke definitivt kan sætte mig på en hånd.
Bare til afveksling - men enig absolut ikke min std linie.