Villain er donk, men varierer sit spil en del. Vælger at calle med pocket 4's på et K-Q-9-5-2 board på et tidspunkt mod en anden. Et par gange har jeg også scoopet pots fra ham hvor han caller med low-pair og A-kicker. Mod et par andre spillere slowplayer han dog også både straight og to par. Er ikke meget for at bette stort i puljerne.
Game # 547454417 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,50/1,00 - Table "Toledo"
Game ended 2007-04-05 20:51:11 GMT+01:00
Players:
dunken80 (EUR 79,90 in seat 1)
ssswer (EUR 44,91 in seat 2)
HarryDunne (EUR 203,15 in seat 3)
H E R O (EUR 106,32 in seat 5)
denesk (EUR 97,00 in seat 6)
Dealer: denesk
Small Blind: dunken80 (0,50)
Big Blind: ssswer (1,00)
H E R O was dealt: Q♥ - Q♦
HarryDunne Fold
H E R O Raise (4,00) <- - - - Standard-raise
denesk Fold
dunken80 Fold
ssswer Call (3,00)
Flop J♠ - 2♠ - 9♦
ssswer Check
H E R O Bet (4,00)
ssswer Call (4,00)
Turn J♠ - 2♠ - 9♦ - 4♦
ssswer Check
H E R O Bet (12,00)
ssswer Call (12,00)
River J♠ - 2♠ - 9♦ - 4♦ - 9♠
ssswer All-In (24,91)
H E R O ?
Har vores ven virkeligt slowspillet et set/hus eller KK/AA fra starten? Eller rammer han sin flush?
NL 100. What to do with a donkey?
Sry. Jeg er fuld. Men selvom jeg er ædru betaler jeg også.
Dolly har store cojones?!
bet meget højere på floppet pottet er på 8,5 og du better kun 4...
bet 9 og skub på turn....
Mine tanker for mit (enigt) lave bet på flop var at valuebette floppet, for derefter at trykke på turn og river...
Du spiller simpelthen noget så centalt som postflop så elendigt, at det er helt til at græde over. Hvordan kan du selv undgå at se dette? Hvis ikke du ved hvad jeg mener, så ryk ned i limit. Det er bare ikke godt nok.
Troede du var færdig med at tyre den i poker ?!
bet ordenligt din weak ass tyr...
Bet floppet ordenligt for helvede, se hvordan det ser ud og hvad du beskriver villian som...
Kæft du er dårlig (også til baggammon!)
Man får virkelig lyst til at poste hænder, når man ved at I professionelle sidder klare til at svine en til.....lyder som om I er frustrerede ....hvis I ikki har noget fornuftigt at skrive til de hænder der bliver postede, så lad være med at skrive noget!!!
Codiciado : Jeg synes at du skal bette 9-10$ på floppet og all in på turn for at beskytte dig mod det flush draw der ligger på bordet
"hvis I ikki har noget fornuftigt at skrive til de hænder der bliver postede, så lad være med at skrive noget!!!"
Går vi i 4. klasse?
Anyways, at skubbe turn virker yderst dumt.
Pot floppet, og pot turn, så er du committed på river - Denne hånd bør være super lige til for en NL100 spiller, så jeg vil mene du bør rykke ned i limit.
Mickey
@ Kristianna
jeg kender manden der poster hånden, så hvad jeg skrev skal tages med et gran salt.
men han er dog stadig ringe til både poker og baggammon...
hehe ok:-)
Jeg mener mit indlæg til fulde. Det er ikke godt nok spillet. Mickey er i øvrigt spot on.
Mickey er spot on.
Mod såddanne spiller med en løs calling-knap, potter jeg altid flop i en sådan situation her. Og så spiller hånden ganske rigtgt sig selv.
Meh, som spillet er river klam. En stor del af villain's range completer på river, men jeg er en showdownmuppet, så jeg betaler.
@ mickey
LOL! Hvordan kan du dog (efter at det er blevet foreslået at potte flop og skubbe turn) skrive:
"Anyways, at skubbe turn virker yderst dumt.
Pot floppet, og pot turn, så er du committed på river"
Er følgende "yderst dumt"?:
Flop, pot 8,5 ---> Bet 8,5 + call
Turn, pot 25,5 ---> Skub for effektivt 33 mod bl.a. 2 flushdraws og denne villain.
Din linje er jo næsten identisk og desuden er den ikke bedre, da villain kan folde for de sidste 8 hvis han kun er på draw og misser, mens hero aldrig kan folde QQ for 8 i en pot på 58 hvis villain skubber.
@SNTB
Mon ikke mickey mener, at det er dårligt at skubbe turn efter det lave flopbet?
@ Phearlezz
Nej, desværre ;)
Man kunne jo håbe, men det er hverken heros eller nogen andre posteres linje at skubbe turn efter et lavt flopbet. Jeg tror nærmere Mickey var lidt for hurtig på aftrækkeren med haglgeværet og glemte stacksizes i farten :)
Nå, men uanset hvad har Mickey og andre selvfølgelig ret i at flopspillet er helt skidt. Mere tryk på betsize dér, så bliver hånden lettere at spille.
God påske!