$0.5/$1 Blinds No Limit Hold'em
Table La Palina (Real Money)
Seat 3 is the button
Total number of players : 5
Seat 3: Ovca9 ( $199.59 )
Seat 4: VILLIAN ( $178.49 )
Seat 5: HERO ( $74.54 )
Seat 6: richpark ( $127.83 )
Seat 7: frozenra ( $98.15 )
VILLIAN posts small blind [$0.5].
HERO posts big blind [$1].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [6c] [6h]
richpark folds.
frozenra folds.
Ovca9 folds.
VILLIAN raises [$3.5].
HERO calls [$3].
** Dealing Flop ** 10♠, 2♦, 7♣
POT $8
VILLIAN bets [$4].
HERO calls [$4].
** Dealing Turn ** A♥
POT $16
VILLIAN bets [$5].
HERO raises [$13].
VILLIAN calls [$8].
** Dealing River ** 8♠
POT $42
VILLIAN bets [$6]
HERO raises [$53.54].
Hva siger i til river.
Mine egne tanker er hvorfor han nu stikker så svagt ud på river, er det for at se billigt om hans middle pair holder.
Hans turn bet indikerer ikke ligefrem han kunne bruge A til noget, derfor vurderer jeg ham svag og prøver at tage den ned.
Da det ikke lykkedes og han stikker så svagt ud på river, overvejer jeg chicken moved og folde. Men med den sum jeg har investeret i potten og den svaghed han har vist hele hånden igennem, mener jeg der er bedst value i all in, da han der vil folde alle par og svage Aces, som er det højeste jeg kunne sætte ham på.
Hva siger i?, er det for risky eller er det std, da man har en masse fold equity?
VILLIAN er 40/20 over 80 hænder.
Mvh.
NL 100, you like?
Seat 5: HERO ( $74.54 )
Reload
Hvis du vil raise turn, så gør det ordentligt og ikke det der semi-click. Sig $20 i stedet. Dog synes jeg på ingen måde at du ligner et A.
Jeg kan ikke lide river. Det ligner alt for meget det du er - et bluff. Tror ikke du får ham til at folde særlig meget her. Det ville jeg i hvert fald ikke i hans sko.
Super skidt spillet.
Jeg reraiser preflop som std.
Som spillet kommer jeg helt sikkert over toppen på floppet.
Turn er jeg enig med Rasza i. Hvis du vil raise så går det ordentligt...
Tror du bliver kaldt ned meget light på river med dit spil hånden igennem.
Mvh Slot
Jeg synes caller ok på flop.
Til gengæld er jeg enig med de andre postere, at turn er skidt spillet. Enten giver du op ellers raiser du ordentlig.
Der ligger 23 i puljen og du hejser til 13... MINDST 20 skal den op på, hvis du vil have noget FE.
PS Sid med fuldt BI - især fordi man spiller små pp for setværdi, så det skal være muligt at få fuld betaling, når man endelig rammer.
Spew....
Han bygger pot på dig... Han vil gerne calles, derfor stikker han svagt ud :)
Spew IMO