vil gerne have hjælp her.
bordet er realdizzy på ladbrokes hvor man kan sætte sig med 200 bbs, frem for normalt 100.
jeg er oppe og spille over mit niveau, og ja tableselection er heller ikke god. men jeg synes der er et tradeoff mellem og spille de gode og betale lærepenge og selv og forbedre sit spil. så dette er som så ikke til diskussion, selvom i kan synes det er hjernedødt.(og det kan sagtens være i har ret).
villian er fuzzy567 en giftig tyr, som multitabler alle de høje borde på ladbrokes. min pt siger 21 / 17 / 2.85 han har flere gange 3 bette mig og jeg har de fleste gange foldet til hans 3 bet.
som jeg ser hånden, mit raise kan nemt ses som et forsøg på at isolere fisken der limper utg. men jeg har svært ved at sætte fuzzy på en range her da han har position på mig.(og han sikkert ser mig som en donky da jeg er nede til ham)
og hvordan spiller i resten af hånden ?
- Hellsink sitting in seat 1 with $1508.50
- Durabo sitting in seat 2 with $2590.00 [Dealer]
- hahila sitting in seat 3 with $2144.00
- fuzzy567 sitting in seat 4 with $3121.00
- sostos_1 sitting in seat 5 with $2090.11
- Inoriisss sitting in seat 6 with $1566.91
hahila posted the small blind - $5.00
fuzzy567 posted the big blind - $10.00
** Dealing card to hahila: Q♠, Q♥
sostos_1 called - $10.00
Inoriisss called - $10.00
Hellsink folded
Durabo folded
hahila raised - $100.00
fuzzy567 called - $100.00
sostos_1 folded
Inoriisss folded
** Dealing the flop: 6 ♠6 ♥, 7 ♦
hahila bet - $180.00
fuzzy567 called - $180.00
** Dealing the turn: 10 ♠
hahila checked
fuzzy567 bet - $400.00
hahila called - $400.00
** Dealing the river: 4 ♦
hahila checked
fuzzy567 bet - $1500.00
nl 1000 QQ mod god regular 200 bbs
Jeg kan godt lide at 4 bette den her når du er OOP og så dybe, nu når du spiller lidt scared da det gør at du kommer ud i færre marginale situationer..
Når det er sagt kommer du ALDRIG væk fra den på et parred board og jeg syntes fint om linjen da han sagtens kan syntes du er lidt semiweak og derfor skyde dig af... Men med det der er sket mellem jer tidligere kommer du aldrig væk fra river, evt. kan du lead folde river men syntes klart CC er bedst...
Ps. Ligemeget, efter at have læst det første så jeg det som at han gav på nakke PF, derofr kan du ikke bruge min kommentar anyways
som alexkp siger, langt over mit niveau men virker helt sikkert som om han prøver at bluffe dig ud her, mener 1500 ind i en cirka 1200 pot kan vel næppe betragtes som et valuebet for et fuldthus...
@Djoffer
Jow det er meget tit et stort valuebet på samme måde som det er et bluff, det er det der er styrken ved et overbet...
Men jeg syntes den er fint spillet, jeg caller river når han er så agg. han kan meget nemt sætte dig på AK og vil ikke have du caller river, jeg bruger tit overbets på river mod folk som jeg syntes er donks og som jeg har en følelse af er ret svage så de ikke caller mig light ned.
Syntes du skal calle denne, med den agg. factor han har når han er med i en pot kan han sagtens prøve at blæse dig af. MEN det kan også sagtens være et valuebet af TT her, men da du spiller din hånd så svagt bliver du nød til at calle river...
@ alex der er ikke nogen mulighed for at 4 bette preflop. og alternative linjer ifht den weake forslåes gerne
@kp
Hmmm mod en tør standard villain så jo måske ville jeg se det her som et valuebet, men med den dynamik de to har haft så ligner det i mine øjne et kæmpe bluff..
Edith: Hmm så lige at hero checker på check caller turn... Ændrer jo sagen lidt gør det vel forholdsvis nemt at sætte ham på en hånd og spille den derefter...
Forstår heller ikke hvorfor du checker på turn hahila???
2 limpere og hero er OOP og de er dybe. Betaler også river, enten har han TT eller air.
Jeg synes preflop er lige rigeligt.
Derudover tror jeg Fuzzy har den sådan ca. hver gang hér. Du stinker langt væk af et overpar, og han er altså ikke typen, der hiver stakken ind i forsøget på at få den slags til at folde.
Jeg tror dog oftere, jeg bet-folder turn (eller bet turn, c/f'er river), da det giver bedre strømlining med større hænder.
- AB
@ Alex Hvad sætter du villian på, siden du mener han ikke kan slå AK og mener du at der skal et overbet til for at folde AK på river her?
"og han sikkert ser mig som en donky da jeg er nede til ham"
Hvilken slags donk? En som betaler af med svage hænder, eller en som han kan skubbe rundt med, og få til at folde meget?
Som AB.
Kx, SC, hvad ved jeg? Et underpar han laver om til et bluff, der er mange muligheder og det er svært at sige når man ikke kender mere til Villan, men AB ser ud til at kende ham og siger han ikke gør dette med air så er det sikkert 89 eller TT meget ofte her
Er 8 x BB std raise på 200 bb's borde? Vil umiddelbart sige at din hånd ligner 88-99-JJ, og villain kan vel let tro han kan skubbe dig af den, især hvis han har dig som en weak spiller (Siden du har foldet til de fleste gange han har skubbet dig rundt preflop)
Når det er sagt så er det en meget read baseret beslutning på river, og hvis AB har ret er det vel et autodrys.
okey en masse spørgsmål jeg vil prøve og svare på:
han ser mig nok som en donk, der kan 3 bettes ud af potten nemt, da jeg hidtil har foldet til alle hans 3 bets.
jeg vælger den passive linje fordi hans coldcall i bb må betyde en hvis styrke, jeg har ikke lyst til at gå i bund med 200 bbs med denne hånd mod en god spiller. + ud af de 2 hænder tilbage som jeg slår på floppet (JJ og 1010) rammer den ene på turn. derfor checkket.
men kan godt lide AB's ide om at skyde de 400 istedet for at check kalde dem, for at folde til reraise eller check folde på river. da jeg aldrig chekker en stærk hånd her.
vil yderliger raise en smule mindre PF.
.."flere gange 3 bette mig og jeg har de fleste gange foldet til hans 3 bet".
Kunne tyde på at han ser du er svag, og forsøger at presse dig ud af potten på river ved at bette kraftig ud.
Tror jeg ville calle den. Måske viser han K K A A og har slow spillet den på et relativ ufarligt flop, men tror du var foran.....
Hvad gjorde du?
jeg slettede svarede fordi jeg godt kunne tænke mig at fortsætte diskussionen, men håber i vil være med til dette alligevel. ja jeg folded