***** Hand History for Game 3076415253 *****
$1000 NL Texas Hold"em - Saturday, January 31, 07:17:22 EDT 2009
Table Table 72712 (6 max) (No DP) (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: jo52444 ( $1680.18 )
Seat 4: Hero ( $1090.85 )
Seat 6: Shiper ( $1420.22 )
Seat 5: gnutorgeir ( $680.70 )
Seat 3: zero2deniro ( $880.90 )
Seat 2: Jonnyi ( $1000 )
gnutorgeir posts small blind [$5].
Shiper posts big blind [$10].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ 6d Ah ]
jo52444 calls [$10].
Jonnyi folds.
zero2deniro calls [$10].
Hero raises [$40].
gnutorgeir folds.
Shiper folds.
jo52444 calls [$30].
zero2deniro calls [$30].
** Dealing Flop ** [ Ac, 6s, 5h ]
jo52444 checks.
zero2deniro checks.
Hero bets [$110].
jo52444 folds.
zero2deniro calls [$110].
** Dealing Turn ** [ 8h ]
zero2deniro checks.
Hero bets [$280].
zero2deniro calls [$280].
** Dealing River ** [ Qd ]
zero2deniro checks.
Hero ??
Forholdsvis standard villian.
Jeg føler at jeg ofte får for lidt ud af river når jeg er i position fordi jeg for ofte checker den ned hvis jeg er i tvivl om hvorvidt jeg er i front. -
Valuebetter i her og lægger jer til et stort raise(den her villians stack kan så ikke raise stort, men ellers) eller checker i den ned?
NL 1000 Value bet?
Villain har 450 tilbage i en pot på 800+?
I så fald er det et ret nemt jam
Jeg kan se i ikke spiller på disse limits, så i forstår nok ikke dynamikken.
Andre??
Vi kan til gengæld se, at du heller ikke forstår dynamikken, siden du ikke har fortalt om den. Arrogante stodder.
@nothing878
Ja jeg er arrogant, du taler om det som om det var et skældsord.
Jeg forstår bare ikke, hvorfor man vil fremstå som så stor en idiot, når man beder om andres hjælp til en hånd, der er så straight forward, at en nl10-spiller ville ryste på hovedet af dig. Kom igen.
Dynamiken er vel anderledes fra villian til villian og bord til bord. Kan ikke se hvad du skulle være bange for, slowplayed set, aq, eller qq? Jeg kan tage fejl men villian virker som om han ikke har købt sig ind for full buy in. Valuebetter 100% hans rest og vil være glad for det. Du mister alt for meget value fra a5, 56, aj, at whatever i det lange løb.
Sidenote: Siden vi ikke kender dynamikken eller spillerene må du gerne komme med flere reads. Ud fra det jeg ser nu, valuebet.
Prøv lige at være lidt seriøse. Bare fordi man er ny her på dette forum, kunne i godt udvise lidt respekt.
Prøv lige at være lidt seriøse. Bare fordi man er ny her på dette forum, kunne i godt udvise lidt respekt.
Andre??"
+
"Prøv lige at være lidt seriøse. Bare fordi man er ny her på dette forum, kunne i godt udvise lidt respekt."
=
♥
Jeg mener selv at jeg opfører mig ganske sobert i denne tråd, og ja NL 1000 er et kæmpe level ift. det i spiller på.
@ smutzig
Du lyder sgu rimelig klog og som en super pokerspiller.
Jeg forstår slet ikke, hvorfor du vil have os lowrollers mening, når du tydeligvis ved bedre selv.
wp forresten, jeg glæder mig til at se dig som WSOP champ til sommer.
i.a.
omg en fucking donk.... din personlighed/opførsel er så blændede et eksempel på at Ishøj er hovedstaden/breeding poolen for retards i dk. Hurra for social arv!
@ Mancini
Kom nu. Manden er jo som bekendt så klog, så han præcist ved, hvilket level vi andre spiller på.
Og vi kan jo tydeligvis ikke lære ham noget.
Forresten, så kan din sidste post pænt meget misforstås :)
@ smutzig
Du lyder sgu også som en fyr, hvor årets højdepunkt er Melodi Grand Prix'et.
Damn, nu er jeg sgu gået ned på dit niveau, men det er så svært at lade være.
OMG
♥A++♥
OMFG en idiot!!!
Gee...det er virkelig troldesæson på PN.
Op...velkommen til PN, jeg er sikker på du får et fantastisk udbytte med den indstilling, arrogance og afsluttende tøse fornærmethed.
Hånden kan vel ikke blive mere std, og hvis du ofte checker bag på dem der...så kig her ;
www.dansklaekagesporing.dk/
GA
EDIT : Du bør obv. disregarde alt hvad jeg siger, da jeg kun er en ydmyg lowstakesmuppetregulargrinderslut, og aldrig vil kunne forstå dynamikken i dine posts :|
hmm GA ja okay jeg kan se at du spiller NL 600, så du er jo ikke en muppet.
har lyst til at pisse dig i hovedet OP...
Jo, jeg er 100% en muppet....men Klaphat & Laur er self. langt større fisk :S
GA
Måske det ville være en god ide at læse en 2-300 posts i vip forum, inden du uddeler medaljer ;)
Sjovt, alle dem du spiller i mod spiller normalt NL10, så du må heller smide, med de heatere de har på.
@HenrikH
Gør de det, og hvordan har henrikH så kommet på den ide?
Smutzig, jeg er lidt ny i faget, men har lige arvet 200.000, hvad siger du til en 1mod1 på partypoker?
@Xnuu
Og det vil du gerne fordi du tror jeg er en hjernedød donk. LMAO
Der er obv ingen speciel dynamik ved bordet siden du ikke nævner det. Du har heller ingen rigtige reads. Men alligevel overvejer du at checke her ??
Samtidig opfører du dig som om du er en kæmpe haj som ovenikøbet er en arrogant idiot.
Når jeg en gang imellem, for sjov, spiller cashgames spiller jeg NL25-50 og selv jeg kan ikk fatte at man kan være i tvivl her.
Ryk ned i limmet inden du går broke (hvis du ikk allerede er det)!
HAHAHAHA omg en priceless tråd du er jo legendarisk på PN allerede efter 15 indlæg...
Profil: Klaphat
Alder
By
Favoritspil Texas Holdem
Foretrukne limit $10 SnG's
Favoritpokerbog Doyle Brunsons Super System
online poker Pokerrum Username
LadbrokesPoker Klaphat
Forum indlæg 2829
Billede Der findes ikke billede af denne profil
HAHAHA hvor bliver det godt når du en dag finder ud af hvem der faktisk kommenterede tråden.... Ja du redder jo nok ikke flere kommentarer fra dem i fremtiden i hvert fald... jeez/jizz...
Jeg checker turn bag og caller hvis han better river, checker han river skyder jeg 1/5 -1/4 pot for at få value fra dårligere to par og es konge eller es knægt.
Jeg spiller NL1000-NL2000 fast, så kender udemærket dynamikken..
Smutzig du har en forfærdeligt attitude, du har sikkert heller ingen venner.
@Yskhyr
Mod en så kaldt std villain ( som i min bog kan være alt fra en semifishy tosse til en semitough reg ) hvad argumenterer du et check bag på turn med? Han mucker måske/måske ikke AT-AQ, og for 88 effektive bbs, skal vi gå bust til 45/55, så der er vel ingen grund til at holde den nede her?
Er det ikke chancen værd at hive en ekstra street value ud af AT/AJ hænder, end at stop/go her. Self er hans range super narrow efter turn, men stacks passer ret godt til et shove for de sidste 440ish ind i 850?
GA
Ok, for at være 110 % seriæs, så vil jeg megett gerne hjælpe.
Dit raise er kfrafthelvdede formidabelt. Standard villains og du raiser 4 x bbs efter to limpere - so far så good.
Floppet - vi får et reskeptabeltt flop. B/C std som jgeg ser det.
Turn - ok turn, vi byder han caller videre tak
River
"Jeg kan se i ikke spiller på disse limits, så i forstår nok ikke dynamikken."
Der står jeg naturligvis, og fuldstændig af. Jeg vil ikk mere. Jeg er sppejll blank og kan ikk self ikk mere vurdere hvad vi skal i denne hånd. Jehg obv opeb folder, gider mig til at græde og fortyder jeg nogensinde har spikllet en pokerhånd. OP er obv så good at jeg vi andre ikk kan være med på dette level.
@ OP
Du er min gud ♥ Jeg elsker dig fandme ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Teach me .. Y´Teache me ... TEACH MEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PLZXZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahahahahahahahaha stive stodder
pure gold!!!
Er der stadig ikke nogen der har overvejet om indlægget bare er en stor joke?
Hvis det ikke er, så glæder jeg mig satme til jeg har rulle til NL1000 om (forhåntlig) ca. 4-6 måneder.
MVH Skod
@Smutzig, det har jeg ikke sagt, men du vil ikke fordi du VED du er det?
Xnuu godt du har selvtillid. Og hvorfor skulle jeg ikke ville spille mod dig?
lol. What a joke.
Odds på matchen ikke bliver til noget?
Okay smutzig nu må du sku slå til !!
Profil: Klaphat
Foretrukne limit $10 SnG's
Det må da være kæmpe value for en highstake player som dig!
Jep og jeg har fundet en der gerne vil stake mig til 5-10 & 10-20 NL cash...
Ser smutzig som favorit men for spændingen stikker jeg da gerne en lille skilling ud på xnuu eller klaphat. Respektere de tør give et skud mod så god en spiller, så støtter da gerne op.
Under de forudsætninger som Xnuu og klaphat har fremlagt, hvor de henholdsvis er ny i faget, har arvet, eller bliver staket til et limitrush, tager jeg gerne imod alle udfordringer fra dem.
2 eller 3 borde 5-10 NLH HU. Vi spiller indtil en er nede med $10.000?
En ting er vi bliver leveled, og der så går folk med på den, fint nok.
Men hvordan du får dig selv til at tænke det her bliver fandme et sjovt level, er mig sku en gåde.
Imponerende!!!!.
@smutzig
Tror det fremover ville være rimelig fornuftigt af dig, at tjekke de personer der har forsøgt at give dig råd på dit eget spørgsmål, ved at søge på deres navne i andre tråde.
Der har nu også i dette forum været postet hænder fra nogle af "Cheferne", hvem skulle så svare dem?. Ingen hvis de ville opretholde din arrogante facon!.
Flot klaret!.
/henrik
@djoffer
det var også det første jeg tænkte
det næste jeg gjorde var at google det navn. og det er ikke mange hits man får