Hvad siger I til denne her...
Table TH 1052 (Real /Cash Game )
Seat 1: Sneaky Weasel (100.75)
Seat 2: budd (89.15)
Seat 3: Roszkos Cs (108.15)
Seat 4: walterlund (125.10) ----> Hero
Seat 5: canlarým (0.00)
Seat 6: køties (32.10)
Seat 7: Marcel 1 (50.50)
Seat 8: Ladiss1 (95.84) ----> Villain
Seat 9: alfalex (99.00)
Seat 10: MIKE 1 (280.96)
Marcel 1 post SB 0.50
Ladiss1 post BB 1.00
** Deal **
Sneaky Weasel [N/A, N/A]
budd [N/A, N/A]
Roszkos Cs [N/A, N/A]
walterlund [Ad, Qc] ----> Hero
køties [N/A, N/A]
Marcel 1 [N/A, N/A]
Ladiss1 [N/A, N/A]
alfalex [N/A, N/A]
MIKE 1 [N/A, N/A]
*** Bet Round 1 ***
alfalex Fold
MIKE 1 Fold
Sneaky Weasel Fold
budd Fold
Roszkos Cs Fold
walterlund Raise to 4.00
køties Fold
Marcel 1 Fold
Ladiss1 Raise to 7.00
walterlund Call 7.00
*** Flop(Board): *** : [Jd, Ac, 7c]
*** Bet Round 2 ***
Ladiss1 Bet 5.00
walterlund Raise to 14.00
Ladiss1 Call 14.00
*** Turn(Board): *** : [Jd, Ac, 7c, 9d]
*** Bet Round 3 ***
Ladiss1 Check
walterlund Bet 31.00
Ladiss1 Call 31.00
*** River(Board): *** : [Jd, Ac, 7c, 9d, 10h]
Allin.... check?
NL 100$
ville nok bare check calle her, villain har vel kun 30*bb igen så skal vel calles, på den anden side er der så mange mulige draws derude at du gerne bare vil til showdown...
For det første må du gerne smide farvekoder ind, se Phearlezz' faq når du poster et indlæg.
For det andet så kan jeg ikke lide din linie i hånden, når jeg bliver clickreraiset preflop søger jeg virkelig at spille en lille pot, medmindre jeg flopper et monster.
Jeg raiser ligeledes floppet som dig, men enten tjekker jeg, eller skyder en del mindre på turn, for pot control (vores hånd er dog stadig sårbar overfor nogle draws)
På river beskriver du ikke Villains action.......Er den check? I så fald instatjekker jeg bag.
Der er meget få combo's du slår, og potten er ALT for stor i forhold til din relativt weak holding.
Mickey
Preflop og flop fint
Turn er der så mange draws at et pot bet er nødvendigt for at beskytte, men det comitter mig for meget med en trods alt middel holding.
Jeg checker turn her for pot kontrol og må så evaluere på river.
Mangler villains river action ?
Tak for tilbagemeldingerne. Skal siges at Villian har clickreraiset flere gange derfor ikke den største bekymring...
Hånden endte med at jeg stak 20$ ud efter Villian tjekkede river. Villain foldede. Måske flushdraw??
Hvad forventer du caller dig? Villain skal være ULTRA fisket før jeg valuebetter river her.
Mickey
Jeg checker river bagved, kan næppe få mere ud af en dårligere hånd der har reraised preflop. og callet flopraise.
Kan stadig ikke se hvad han skal spille sådan for så skal han reraise dig med KQ♣ og det er da lidt frisk i FR.
For øvrigt raiser jeg flop lidt mere, fejl læste posten lidt tror jeg.