Ingen reads.
Table "Texarkana" Seat 4 is the button.
Seat 1: skov ($290.93 in chips)
Seat 2: Pau190153 ($140.77 in chips)
Seat 3: 0fresh0 ($235.50 in chips)
Seat 4: Messaa ($278 in chips)
Seat 5: Baggio018 ($202.06 in chips)
Seat 6: Halestorm ($152 in chips)
Baggio018: posts small blind $1
Halestorm: posts big blind $2
----- HOLE CARDS -----
dealt to Messaa [6♠ 7♠]
skov: folds
Pau190153: folds
0fresh0: raises to $7
Messaa: calls $7
Baggio018: folds
Halestorm: folds
----- FLOP ----- [K♠ 7♦ Q♠] pot: 17
0fresh0: bets $14
Messaa: raises to $45
0fresh0: raises to $105
Messaa?
Kan ikke lige bestemme mig til hvad der er bedst her...
NL 200 67s, par og flushdraw
Sætter ham på top pair (AK) og smider alle pengene ind, du har masser af outs.
Havde nok foldet den preflop...
Men i mine øjne har du ikke oddsene til at skubbe...Hvis han sidder med toppar, uden nogle spar, vil han stadig være foran i den her situation...
Nej MacPhersson
Så er det ca 50/50 med en meget lille edge til messaa
push hvis du elsker varians....havde nu heller ikke callet preflop.
Selvfølgelig skal den ikke foldes pre-flop! Alt for gode implied! Call som her, eller 3-bet alt efter humør. Når det ikke er mig som er initial raiser, caller jeg bare på floppet. Men raise er imo også ok.
Jeg betaler bare hans re-raise da vi tydeligvis ikke har noget FE. Og folder self. derefter turn, hvis den blanker og han skubber.
@Saibot
Så mod et raise caller du altid med spekulative hænder som SC mv???
Jeg kan godt ind imellem finde på at calle den mod en aggrasiv modspiller, foretrækker klart at raise med den slags hænder.
@Søren
Ikke let, for det er næppe sandsynligt der er den store fold-value, men jeg havde nok også pushet, for caller du bare får du næppe resten af hans penge hvis du rammer flushen. Og med noget der nok ligner en 12-15 outs mod langt hovedparten af de hænder du må formodes at være oppe mod, ser det jo ikke helt skidt ud, med de penge der allerede er i potten.
Caller da også 3,5bb raise på knappen med 67s 118 bb dybe og position hele vejen, ganske standard.
Der er jo kun skub eller fold her, og det må afhænge af de faktorer vi altid mangler i analyserne, villains spil, heros spil ved bordet og lignende ting.
Hader i øvrigt også at jeg altid bliver reraised, når jeg raiser et draw i position.
Hvis man ikke skal kalde preflop her har jeg da et stort leak i mit spil.. Kalder/raiser alt efter dynamik og humør ALTID her når hero har position.. Som saibot siger, der er alt for gode implied odds..