Hero er 22/18/3,3
Villian er 17/12/4,3 over 350 hænder.
Preflop: Er det ikk fint nok at calle her en sjælden gang imellem mod en tight spiller, hvis der ikk sidder nogle aggressive spillere bagved der kan lide at 3bette?
På flop er jeg selvfølgelig klar til at gå broke med min hånd for 160bbs, ikk?
Turn slår en A og jeg kan lige pludeselig ikk se hvad jeg slår. Hvis han har KK får jeg ikke mere ud af ham alligevel. Det efterlader AA, QQ, AQ, måske KQ, eller er det for tight en range at sætte ham på?
River ligner jo sådan et betal mig bet.
Kommentar so far? Og hvad nu? - kan jeg nogensinde folde?
Potten er 103.
Seat 1: colin113 ($71)
Seat 2: INVASION1 ($480.70)
Seat 3: HERO ($334.50)
Seat 4: rounder375 ($238.20)
Seat 5: SpanishBull ($77)
Seat 6: CrazyIvan24 ($545.45)
CrazyIvan24 posts the small blind of $1
colin113 posts the big blind of $2
The button is in seat #5
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [6♣ 8♣]
INVASION1 raises to $7
HERO calls $7
rounder375 folds
SpanishBull folds
CrazyIvan24 folds
colin113 folds
*** FLOP *** [8♦ Q♣ 6♦]
INVASION1 bets $12
HERO has 15 seconds left to act
HERO raises to $44
INVASION1 calls $32
*** TURN *** [A♥]
INVASION1 checks
HERO has 15 seconds left to act
HERO checks
*** RIVER *** [4♥]
INVASION1 bets $60
NL 200 - 68s
Vil folde, da alt han kalder flop med forbedres turn og river. Som du selv skriver er der ikke meget du slår. Der er måske en 79♦ eller TJ♦ som du slår, men de hænder er få.
lors lors
Preflop: Tjaa tjoo jeg folder nok.
Eller synes jeg du spiller den fint og kan godt lide dit turn check.
Jeg betaler river.
Allan
Synes det er fint spillet. Preflop folder jeg, men det er nok marginalt og andre kan sikkert calle profitabelt.
@ Paula
Men hva gør du river?
Gad godt have nogle flere comments ud på den her..
Ja jeg mener du sætter ham på en alt for snæver range - tror ikke kun folk caller med overpar og tptk på sådan et board.
Og eftersom din hånd er underrepræsenteret, snapcaller jeg river.
Er det kun mig der ser nut flush draw evt med q ?
Synes godt det kunne ligne aq, og at han trapper dig ved kun at kalde på dit reraise på floppet,
Alternativt ak / aj i ruder.
Jeg kalder nok river, det jeg sætter ham på enten ak, aq, eller aj i ruder
Er villains range for at bet/kalde floppet her ikke ret meget noget KQ+? (og måske Ax♦♦) For jeg går udfra en villain med den agg factor gerne får sine $$ ind med et kombidraw af en slags på floppet da han ikke er interesseret i at skulle misse turn og spille sit draw OOP, medmindre han har planer om noget CRAI på turn UI obv.
Du ligner dog ikke meget andet end Qx eller draw af en slags så måske han er i stand til at VB river med KQ, KK, Ax♦♦ og lignende?
Jeg betaler river. Du har en ok handske, og hans aggressionsfaktor er ret høj. Du repræsenterer med dit flop-reraise ofte et stærkt draw, og da dette misser, så vil mange aggressive villains IMO vælge at tage et skud efter den. Du slår desuden mange suitede ruder hænder... både med og uden es, og han kan selv have missede draws.
Men ja. Du slår næppe ret mange hænder, som han har ramt rigtigt, og de eneste jeg kan se ham bette for value, som du slår, er AXd. Resten er bluffs. Det jeg nok prøver på at sige er, at hvis hans ag. factor havde været lavere, så havde jeg nok foldet.
MVH Skod
Sick! har nu siddet og gloet på den HH i 5 minutter og undret mig over, hvorfor helvede du ikke better turn! Nu har jeg svaret, du har ikke set, men bottom two ;)
Fint spillet, betal river, vores hånd er underreppet, en smule, og han kan valuebette Ax ♦ og andre bustede draws.
PF er ok, syns jeg - dog ikke som standard.
Jeg folder preflop (vi har dårlig relativ position)
Jeg kalder river. Som jeg ser det så er vi kun slået af AA og AQ, men er foran bustet ♦-draws, Ax hænder og andet.
Jørn
Jeg synes dit flopraise er en anelse i overkanten selvom floppet er draw heavy.
Nu ved jeg ikke om dette er dit standard, men de fleste spillere som raiser så højt har typisk meget stærke med sårbar hænder, der vil beskytte.
Jeg kan godt lid at balancere min raisesize så mine bluffs(raiser ofte sådan et board med air-ish)c og semibluffs(54o) bliver mere profitable og siger nok nærmere en 36-37.
Hvis jeg vidste villain havde KQ♦ og jeg kun skulle spille denne ene hånd mod ham, ville jeg obv gøre det dyrere, men der er en række andre faktorer man skal tage hensyn til når ens raisesize skal defineres.
Er btw nok på fold pre holdet, men det er ikke nogen stor fejl at betale.
Angårende turn: Den er sick svær. Vanvittigt mange kort som dræber os på river, men da jeg hader at b/c turn mod denne type og jeg synes b/f med to par er yardk vælger jeg nok den passive løsning, checker bag og evaluerer river. I dette tilfælde snapcaller jeg.
For 100bb b/c jeg turn.