Hero har spillet 22/18/3,3
Villian er 37/10/4,7 over 512 hænder.
Jeg tror, at jeg fyrer alt for mange second barrels afsted generelt, og jeg synes jeg lidt for tit bliver kigget op. Normalt skyder jeg for meget mod netop sådan nogle villians her fordi de jo peeler med næsten alt på floppet. Men er det forkert at skyde mange second barrels når et scarecard ikke kommer?
Retarded second barrel? Hvorfor, hvorfor ikk?
Seat 1: Mcmatto ($345.40)
Seat 2: HERO ($226.65)
Seat 3: tunderhill ($198)
Seat 4: ALFOCA ($0), is sitting out
Seat 5: Chloe Puppy ($100.35)
Seat 6: SnoopJAY ($340.80)
tunderhill posts the small blind of $1
Chloe Puppy posts the big blind of $2
The button is in seat #2
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [7♣ 8♠]
SnoopJAY folds
Mcmatto folds
HERO raises to $7
tunderhill folds
Chloe Puppy calls $5
*** FLOP *** [6♥ 3♦ A♥]
Chloe Puppy checks
HERO bets $12
Chloe Puppy calls $12
*** TURN *** [6h 3d Ah] [4♣]
Chloe Puppy checks
HERO bets $32
NL 200 - 78o
Kan ikke lide det i dette spot, villian er en station og kalder dig derfor light ned. Turn er ikke et scared card, hvilket ikke får villian til at folde noget han kalder floppet med. Mod denne type af villian skal du skyde 2-3 store barrels for at få ham til at ligge sig med hans TT, A5off ect. En anden ting som er skidt er at du kun har 4 outs du kan ramme river, hvilket ikke er det sejeste. Synes at du skal tænke over hvilke hænder du repræsentere og hvilke hænder som en station kalder med på turn.
lors lors
Fold preflop. Meget marginal hånd, og med en så løs villain i blinds får vi et flop alt for ofte, hvilket vi ikke er interesseret i. Mod to nits kan hånden måske godt spilles, men heller ikke der er jeg pjattet med det.
Ellers er lors spot on!