villian/button er ukendt ikke multitabler men ingen reads. jeg dækker ham, effektive stacks 300 $
Hero får A♥ A♦ på button+1
Hero raiser til 8
button kalder
BB kalder
flop: 6♠ 9♦ 10♠ pot 25
bb check
hero bets 22
button calls 22
bb folder
turn 6♠ 9♦ 10♠ 6♦ pot 69
hero bets 60
button raiser til 120 og efterlader 150
hero ?
nl 200 AA
Raise mere PF. Villain har dig helt sikkert slået her btw.
For mange scarecards der lukker din action hvis ikke du pusher. Du er nok slået tit her, men jeg vil mene den skal til bunds næsten hver gang fordi det er så drawy, marginalt +EV kunne jeg forestille mig, dog positivt =)
gimme
han raiser til 4xbb, pretty standard - hvorfor skulle han raise mere
Måske bare mig, men vil helst ikke have 3xcall med AA. Spiller dem selv hårdere, dårlige minder om situationer som vores hero er havnet i her. Er det mig der er galt på den?
@gimme
Du bliver for nem at sætte på en hånd hvis du ik altid raiser det samme pf, 4xbb er rigeligt hvis der er folded rundt til hero
4XBB er så standard som det overhovedet kan blive - der er ingen limpere før hero...
late og semilate siger jeg 4-5 bb og tidligt siger jeg 5-6 stykker, og som de andre har fået slået fast er det vist temlig standart.
udover når de stive englændere kommer hjem fra happyhour på pubben og så er standart raisest gerne 2x bb :)
PF, flop og turn fint.
Turn er muligvis et fold. Jeg har svært ved at se villiain clicke JJ+, med hans preflop action og din styrke taget i betragtning. Det giver heller ikke mening hvis villain clicker sit combodraw på turn, men ikke flop.
I realiteten pusher jeg sikkert, fordi man har set så mange nonsens moves fra villains.
Hmm, er ellers tilfreds med mine AA results, men vil helt sikkert kigge nærmere på det. Jeg fik da max ud af den her tråd - gotta love PN ;-)
Easy turn fold, fint raise preflop - Jeg better generelt mindre på floppet (18-20 stykker - cbet er samme beløb)
Jeg better ligeledes lidt mindre på turn, i det her spot ser 50 fint ud.
Mickey
enig med mickey