Villian har ikke været ude at se voldsom mange hænder, men har dog lavet nogle raises ganske få gange. Jeg vuderer ham til at være en okay spiller. Men jeg har her lagt hånden op.
PokerStars Spil #16512088430: Hold'em No Limit ($1/$2) - 2008/04/05 - 17:56:03 (ET)
Bord 'Kayala III' 6-max Knappen er på plads #4
Plads 1: JoeyD85 ($219.55 i chips)
Plads 2: jcmack14 ($200 i chips)
Plads 3: HERO ($283.70 i chips)
Plads 4: chinesLuck13 ($169.40 i chips)
Plads 5: VILLIAN ($198.80 i chips)
Plads 6: echoes7 ($110.20 i chips)
VILLIAN: poster small blind $1
echoes7: poster big blind $2
*** KORT ***
Givet til HERO [Kc As]
HERO sagde, "with a high kicker ? :-)"
jcmack14 sagde, "not high enough"
JoeyD85: folder
jcmack14: folder
HERO: raiser $6 til $8
chinesLuck13: folder
HERO sagde, "Ok"
VILLIAN: raiser $24 til $32
echoes7: folder
HERO: kalder $24
*** FLOP *** [8s 8h 3h]
VILLIAN: better $40
HERO: kalder $40
*** TURN *** [8s 8h 3h] [7s]
VILLIAN: checker
HERO: better $73 ????
Hvad siger I til det ?
NL 200 - AK
Jeg kan bedre lide et forsinket bluff. Check-check turn, bet river hvis checket til. Det fungerer en større del af tiden og du repræsenterer en større range af hænder.
Preflop 4-better jeg også oftest, men det kommer lidt an på hvor tør villain er.
havde muligvis mucket på floppet og i hvert fald checket turn.
gider ikke vove mig ud i den slags i cashgames.
Er i øvrigt enig med Kalsen...
kalsen nemlig :) bare ikke mange der kan se det..
Men i den givende situation er et call helt ok, eller et re-raise til 87$ eller noget :)
Push flop er ikke så lækkert, et normalt menneske folder ingenting i det her spot, samme problem har du med dit forsinkede bluff. Han repopper nok ikke lave par, og 99+ vil jeg næsten mene han går til bunds med, ergo er der luft tilbage som vi ikke behøver skyde af. Kan sådan set godt lide et flopcall en gang imellem i de her spots, men så er det mest for value, og fra tid til anden for at betale turn. Mest af alt synes jeg du skal 4-bette preflop hver gang her.