vimi er en fisk. Han spiller 55/5/0,41 - det er dog kun over en meget lille sample, 20 hænder or so.
Jeg spiller mit 24/21/5,5 spil.
Kommentar? - og hvad nu?
Er det skidt at 3bette floppet?
Hvad er min optimale linje?
Seat 3 is the button
Total number of active players : 6
Seat 1: vimi ( $183.23 )
Seat 2: SIKKI81 ( $84 )
Seat 3: cpsof95 ( $405.99 )
Seat 4: fiskeren1 ( $220.40 )
Seat 5: Tarkalqsnik ( $197 )
Seat 6: Flash24 ( $257.45 )
fiskeren1 posts small blind [$1]
Tarkalqsnik posts big blind [$2]
** Dealing down cards **
Dealt to fiskeren1 [ K♦, A♥ ]
Flash24 folds
vimi calls [$2]
SIKKI81 folds
cpsof95 folds
fiskeren1 raises to [$10]
Tarkalqsnik folds
vimi calls [$8]
** Dealing Flop ** [ 8♥, K♥, 6♣ ]
fiskeren1 bets [$15]
vimi raises to [$30]
fiskeren1 raises to [$70]
vimi calls [$40]
** Dealing Turn ** [ 7♠ ]
NL 200 - AK
Han limpcaller dig preflop med en bred range, så du kan være bagud til AA,KK,K8,K6,88,86,66 og der er der reddi lang vej hjem, hvis du er bagud - derfor kan jeg ikke li at 3bette floppet her, medmindre stacks passer til et push...
Jeg fortrækker at holde potten ned med et call og bette de fleste turns ind i ham... Stop and go...
Som spillet må du byde turn igen, sys jeg...
EDIT: Men har du set ham clicke med 'Top Par Skidt Kicker' ala KQ,KJ,KT,K9 etc. så er det vel bare VB hele vejen... :)
Jeg ville aldrig 3bette flop, din modstander sidder med noget godt, jf hans stats. Men nu er jeg pludselig i tvivl om det ikke er fint?
@ SørenMatias
Du er pludeselig i tvivl om det ikke er fint?
Ikke forstået.
@ Ketelsen
Du synes altså 3bettet på floppet er fint nok eller hva?
Sådan en fisk er aldrig på draw her, dem spiller han passivt. Raiser han en konge, det er jeg ikke sikker på, men det kan man selvfølgelig ikke sige efter 20 hænder. Så jeg kommer aldrig væk fra den, derfor er 3bet flop fint, efter mine erfaringer vil han nemlig aldrig folde til et 3bet når han selv har vist styrke ved et raise.
Havde sgu spillet den på samme måde som dig!!!
villain kunne sagtens være på noget der ligner flush eller straight draws..
@søren matias
Enig i at fisk ikke spiller draws aggressivt generelt, men de clicker dem relativt ofte i position, som her.
@ fiskeren
Dette er et retti klamt spot fordi:
- En tilsyneladende passiv villain raiser pludselig. Men han clicker kun (typisk donk move med både monsters og flush-draws m.m.)
- Boardet er drawheavy og du er oop med TPTK
- Stats er over lille sample, og du ved derfor fx ej om villain i virkeligheden er mere aggro en 0,41
Men nu skriver du trods alt at han er en fisk. Derfor må man forvente at han sagtens kan overspille både draws og svagere made hands en din.
Som damster er inde på er der en del hænder der crusher dig og stacks passer ikke så godt til et push. Derfor caller jeg også blot flop og evaluerer på turn.
Er turn blank byder jeg 80% pot eller CRAI, er turn scary er det c/f af alle bets over 1/2 pot.