Villian er en tænkende 6 tablende reg. Har ikke så mange reads på ham endnu, og vi har ikke clashet.
Jeg ved at det kommer meget an på reads og dynamik osv. om man caller den her hånd. Men mod en std. 6 tablende TAG, er det her så et fold?
Seat 1 is the button
Total number of active players : 6
Seat 1: fishygaz ( $56.43 )
Seat 2: Raaka ( $155.63 )
Seat 3: fiskeren1 ( $200 )
Seat 4: Botto ( $207.90 )
Seat 5: kamelot ( $562.07 )
Seat 6: disko ( $200 )
Raaka posts small blind [$1]
fiskeren1 posts big blind [$2]
** Dealing down cards **
Dealt to fiskeren1 [ A♠, K♠ ]
Botto folds
kamelot raises to [$7]
disko calls [$7]
fishygaz folds
Raaka folds
fiskeren1 raises to [$27]
kamelot calls [$20]
disko calls [$20]
** Dealing Flop ** [ 8♥, T♠, K♣ ]
fiskeren1 bets [$55]
kamelot folds
disko goes all-in
disko raises to [$173]
NL 200 - AK
Jeg kan ikke finde et fold i en re-raised for 100 bb, med mindre han er super tør.
Boardet er bare super tørt. Jeg er sikker på han folder QJ, 9J preflop. Hans hånd kunne sagtens ligne noget 88, TT stuff..
Hvad kan han have her?
Jeg kalder.. mon ikke også han reraiser i hvert fald TT pre istedet for at flatcalle kamelots raise?
Du skal calle 118 for at vinde et samlet pot på 428, hvilket vil sige at du får +ev hvis du vinder hånden mere end 27,57% af gangene..
Men da din modstander er en kompetent multitabende regular kan jeg kun se ham have et sæt af 8'ere eller AK...forklaring: (1010, KK, vil ha raiset pf, AQ vil ofte folde pf eller postflop, straightdraws får ikke FE nok med en konge på bordet, weake konger havde foldet preflop eller postflop, gutshuts - no F%%ing way..?!
Om potoddsen er gode nok mod en regular eller ej, er meget svært at sige, men der er ihvertfald gode argumenter for et fold...
Ketelsen..
Yeah det er self rigtigt m8... omskriver lige ....
Isåfald at han er en champ, kan jeg kun se ham rykke ind med et sæt af 8'ere... Det er det eneste der hænger ordentlig sammen, agree?