Igen en af de her hænder.. Jeg spiller mit sædvanlige aggro spil, ala 26/24.. Har ikke clashet med villian før, som spiller 4 borde.. Tror han er reg.. Han spiller også lidt nl 500..
Kommentar?
Seat 3 is the button
Total number of active players : 6
Seat 1: Toniolo ( $127.40 )
Seat 2: fiskeren1 ( $201.55 )
Seat 3: Gryn ( $215.85 )
Seat 4: partywolf82 ( $72.30 )
Seat 5: codfisher ( $200 )
Seat 6: sposauc123 ( $332.15 )
partywolf82 posts small blind [$1]
codfisher posts big blind [$2]
** Dealing down cards **
Dealt to fiskeren1 [ K♦, A♠ ]
sposauc123 folds
Toniolo calls [$2]
fiskeren1 raises to [$9]
Gryn raises to [$32]
partywolf82 folds
codfisher folds
Toniolo folds
fiskeren1 raises to [$70]
Gryn calls [$38]
** Dealing Flop ** [ 9♠, Q♠, 8♣ ]
fiskeren1 goes all-in
fiskeren1 bets [$131.55]
NL 200 - AK
det eneste du slår er AK..
så fold floppet... Kan ikke lige tage stilling til hvordan pf optimeres. Men ellers.. Du sidder oop på villan dvs. raise til ala 99-120$ pf og call shove.
Derfor jeg syntes all in, er bedre end at 4bette til 70 med AK, shove dem ind preflop ffs, så slipper du fra dette lort hehe:D
Ellers tror jeg faktikst jeg gør som de andre har nævnt c/f, om villian har AK checker han sikkert bag
Som de andre skal 4-bettet være noget større og jeg tror egentlig bare jeg pusher medmindre villain er total nittish.
jeg er lidt med signic her. i hvert fald et større reraise end til 70 pre.
Alternativt et flatcall af hans 32 raise og så tage den derfra.
Lidt større reraise PF
Ellers c/f floppet.
Som sagt slår du kun AK ud, og den tror jeg ofte blive skubbet eller foldet ift. dit 4-bet.
om vi laver større preflop raise, hvorfor så ikke bare shove ? Vi commiter os jo
ingen er så dum at 5 bette bluffe når vi laver et raise på 80 $, fordi vi vi ingen Fe har, og ingen 5 better bluffer på nl 200
Jeg kan godt lide det, kan ikke se andre muligheder for at tage potten
Werder@
Flatcall er ikke godt, AK spiller ikke godt i rr pot oop uden man selv er aggresoren.
flatcall hans reraise eller ind med stacken.. det der er noget møg!