Touten er regular, men ikke specielt god IMO. Han caller 3 bets så light preflop, med KJ, KQ, AJ etc.
Nu ser vi netop 4-bettet, men er det skidt?
Kan man godt folde AK her?
Spiller floppet ikke sig selv?
Seat 1 is the button
Total number of active players : 5
Seat 1: touten ( $199.35 )
Seat 3: chipserg ( $103.22 )
Seat 4: alona33 ( $44.87 )
Seat 5: fiskeren1 ( $415.25 )
Seat 6: gingerbom ( $199 )
chipserg posts small blind [$1]
alona33 posts big blind [$2]
** Dealing down cards **
Dealt to fiskeren1 [ A♠, K♣ ]
fiskeren1 raises to [$7]
gingerbom folds
touten raises to [$22]
chipserg folds
alona33 folds
fiskeren1 raises to [$64]
touten calls [$42]
** Dealing Flop ** [ J♣, 9♣, 7♦ ]
fiskeren1 goes all-in
fiskeren1 bets [$351.25]
NL 200 - AKo, 4 bet
Du siger, han kalder 3bets light pre, men er det for at ramme og donke den af, eller for indimellem at floate osv?
I så fald CF jeg flop. Jeg hader btw dit overbet, bet like 80 and fold to a push.
Check floppet. Villain folder meget sjaeldent en haand du er foran her.
Damn jeg fatter ikke dit spil. Dit "overbet" (så stort er det ikke, lidt over PS som jeg kan se det) shove kræver i hvert fald info om, at villain kan lægge en del stærke hænder ned, ellers er det sgu rent spew. Synes btw dit 4-bet preflop er for lavt. Tror jeg siger omkring 75-80, så passer stacksizes perfekt til et shove. Tror meget ofte du får et crying call fra QQ, eller lignende.
Er meget enig med david - Bryder mig slet ikke om at pushe flop og hælder nok mest til c/f.
ChrisJ
Men hvad med preflop?
Det er vel rimelig std. at 4 bette den mod en reg der godt kan finde ud af at 3bette? Selvom jeg sidder utg?
Hvis jeg 4-better til 75 - 80 caller jeg vel også et push?
@ fiskeren.
Jeg mener ikke man kan 4-bette preflop for 100bb's (hvis man vel at mærke har styr på bettingsizes) uden at calle et eventuelt 5-bet shove.