Har spillet noget 23/21. Villian er en ukendt 1 tabler.
Kommentar til hånden? - og hvad gør vi river? Jeg skyder normalt en høj frekvens af 2nd barrels og 3rd barrels på en river som denne - men da jeg ikke har spillet mod villian før (tror jeg) er han nok ikke klar over dette. Mod en reg. skyder jeg river hvergang - forkert?
Han har 62$ bag sig at calle.
Seat 6 is the button
Total number of active players : 6
Seat 1: TAXITAXI ( $606.07 )
Seat 2: SWINGER77 ( $197 )
Seat 3: Bleeder ( $176.42 )
Seat 4: stantt ( $85.45 )
Seat 5: HERO ( $233 )
Seat 6: nicolas23 ( $119.07 )
TAXITAXI posts small blind [$1]
SWINGER77 posts big blind [$2]
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ J♠, J♥ ]
Bleeder folds
stantt folds
HERO raises to [$7]
nicolas23 calls [$7]
TAXITAXI folds
SWINGER77 folds
** Dealing Flop ** [ 6♣, T♣, 3♦ ]
HERO bets [$14]
nicolas23 calls [$14]
** Dealing Turn ** [ 5♦ ]
HERO bets [$35]
nicolas23 calls [$35]
** Dealing River ** [ K♦ ]
HERO
NL 200 - JJ
Jeg tror jeg vælger at checke(c/c) her og se hva villlain gør.. Måske er jeg for tight men jeg kan ikk rigtig se hvilke hænder vi skal få betaling fra som vi slår, samtidig giver vi villain mulighed for at bluffe..
Fold kommer ikke på tale når han sidder med 62$ bag sig, så det er vel enten check/call og håbe på han skubber sin missede flushdraw. Eller sætte ham all in for at få value ud af hånder som 10J/10Q/10A og mindre pocket pairs imo.
Check/call for at induce. Du får ikke meget value fra en T'er anyway.
Wellll... vi taber value fra alle T'ere, og det eneste jeg rigtig kan få ham på ellers er en underligt spillet QQ som man har det med at se fra tomme villains i de spots her. Tror jeg ender med at bette lavere end de 62, for virkelig at hive det aller tyndeste af hans range med, og forvirre hans i forvejen indskrumpede hjerne endnu mere.