Hero har spillet 22/18/3,3
Villian er 22/16/3,1 over 600.
Der er ingen nævneværdig dynamik og jeg har ikk rigtig gjort noget væsen af mig ved bordet.
Preflop er vel altid et 3bet, ved ikk hvorfor jeg bar ikk følte for det. Men gør det situationen så meget nemmere?
Well, hvad nu? Easy muck på det her nogenlunde tørre board? Jeg tænker lidt, 3 better han nogensinde et set på det board her?
Seat 1: HERO ($211.60)
Seat 2: DnL-26 ($56.45)
Seat 3: blerim_sh ($278.45)
Seat 4: I Covert Ops I ($575.60)
Seat 5: rounder375 ($253.30)
Seat 6: Sergioc25 ($166.20), is sitting out
HERO posts the big blind of $2
The button is in seat #5
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [J♣ J♥]
DnL-26 folds
blerim_sh calls $2
I Covert Ops I has 15 seconds left to act
I Covert Ops I folds
rounder375 raises to $9
HERO has 15 seconds left to act
HERO calls $7
blerim_sh folds
*** FLOP *** [7♠ 9♣ 5♦]
HERO checks
Sergioc25 has returned
rounder375 bets $12
HERO has 15 seconds left to act
HERO raises to $34
rounder375 has 15 seconds left to act
rounder375 raises to $80
NL 200 - JJ
Du behøver ikke altid 3bette JJ her, jeg foretrækker dog bare at calle flop, ikke rigtigt nogen værdi i at raise væk de hænder du slår.
Som spillet er det et fold imo
Jeg 3-better preflop og får skillingerne ind.
Jeg foretrækker et lead fremfor et C/R. Du skal i hvert fald ikke C/R og folde til et 3-bet.
Jørn
Jeg 3-better langtfra altid med JJ preflop, men dette spot er oplagt at gøre det i imo. Grundlaget er, at en ok villain med de stats vel sagtens kan raise en utrolig bred range her for at isolere limperen. Derudover er det ikke lækkert at skulle spille JJ 3-vejs OOP i en raised pot uden initiativ. Af disse årsager ville jeg 3-bette preflop her.
Når du kommer til floppet, som du gør, foretrækker jeg enten at leade eller flatte - formodentlig det første; som Thyssen.
Som spillet er det (desværre) et fold. Det bitre her er, at du har lavet en rigtig god hånd om til et bluff via dit cr/fold to 3-bet.
@Thyssen:
Du siger: "Jeg 3-better preflop og får skillingerne ind." Hvorfor? Hvis villain kommer over toppen med et 4-bet, har han vel tæt på altid QQ+ og AQ+ her? Hvis villain 4-better, skubber du så?
@PP
Du er 42% til at vinde med den range du nævner, og med de penge du har fået ind pga dit 3-bet er det +EV at komme til midten.
@Jensen:
True that, men jeg tror også, jeg har gjort villains formodede range lige optimistisk nok bred. :-)