Vi har ikke clashet endnu. Han spiller 2 borde - tror ikke han er specielt go'... Men lad os bare sige han er en std. nl 200 spiller.
Kommentar?
Folder vi virkelig her?
Seat 6 is the button
Total number of active players : 4
Seat 2: fiskeren1 ( $213.65 )
Seat 4: BluntTrauma ( $67.04 )
Seat 5: scruffy ( $182 )
Seat 6: PayOf Wizar ( $211.40 )
fiskeren1 posts small blind [$1]
BluntTrauma posts big blind [$2]
** Dealing down cards **
Dealt to fiskeren1 [ J♣, J♥ ]
scruffy calls [$2]
PayOf Wizar raises to [$6.75]
fiskeren1 raises to [$23]
BluntTrauma folds
scruffy folds
PayOf Wizar calls [$16.25]
** Dealing Flop ** [ 2♦, 9♥, 7♥ ]
fiskeren1 bets [$35]
PayOf Wizar goes all-in
PayOf Wizar raises to [$188.40]
fiskeren1 calls [$153.40]
NL 200 - JJ
Et halvsvagt overpar er et muck herfra. Tror ikke du ser et AI, fra særlig mange hænder, du har slået.
Som sagt andetsted synes jeg du skal flatcalle PF hvis du ikke er komfortabel med at komme AI paa det her flop. Og call til hans skub.
I betragtning af at vi spiller vores hånd rimelig meget face up, så er det svært at tro at modstanderen forventer at vi folder et over par. Hvis Wizar IKKE bluffer, så er den eneste hånd vi kan slå 10 10, og det bedste vi kan håbe at se ham vise op ar A♥ K♥, hvor vi er ca. 50/50, så den ryger nok i skralderen, med mindre vi før har set ham lave store all in bluffs med det rene ingenting.
Gud spiller vi ej vores hånd face up. lad vær med at sige det. Vi 3-better og c-better det er ikke at spille JJ face up. Vi spiller ffs en masse hænder sådan.
@ SteelChicken
og jeg 3 better mere end de fleste generelt..
Villian havde selvf. 77..
@fiskeren
Hvordan kan du argumentere for at det er muligt at modstanderen bluffer i en re-raised pot, når du samtidig afslører at du var slået godt og grundigt?
Uanset at du 3-better ofte, så ligner du liger præcis det du har, og modstanderen regner selvfølgelig med at du kalder det AI temmelig ofte, så han skal være godt tiltet for at bluffe her.
Til alle jer der ville kalde: Hvis nu villain havde postet den samme hånd set fra hans synspunkt, hvilke to kort skulle han have, før at i ville være enige i at det var godt spillet af ham?
Jeg ligner jo overhovedet ikke det jeg er. Jeg kan sagtens have det rene luft der. Jeg 3better og cbetter med luft/AK, AQ (Måske AJs)/JJ+ (måske TT). Alle disse hænder ville jeg spille på samme måde.
Efter at have spillet mere med Payofwizard bliver det her et Autocall som Mancini så fint skriver ;)
Det er et besynderligt shove fra Villains side. Besynderlige moves kommer oftest fra donks... En donk vil ha et set, aa, flushdraw, eller air her... det er næsten umuligt at sige....
Det er egentligt meget enkelt... du skal betale ca 153 for at vinde pottet (273+153) = 406... Hvis du mener at et call vil vil vinde hånden mere end 37,5% af gangene skal du calle, og ellers folde....
uden reads vil jeg dog her folde... du har kun 2 outs mod en bedre hånd nu. Og de gange du er foran, kan du stadig tabe til en flush, straight, eller overkort...
Mod en maniac er dette et valuecall, og mod visse andre spillere er det et break-even eller slight +ev call....
@fiskeren
"Jeg ligner jo overhovedet ikke det jeg er. Jeg kan sagtens have det rene luft der. Jeg 3better og cbetter med luft/AK, AQ (Måske AJs)/JJ+ (måske TT). Alle disse hænder ville jeg spille på samme måde."
Enig men du 3-better trods alt en limper og en early pos. raiser og du siger han ikke kender dig, hvorfor vi må forvente at han spiller ABC mod dig.
Nu kommer det selvfølgelig an på hvordan villan ser dig, men ser han dig som alm. TAG drysser jeg her. Er helt enig med SteelChicken, som ofte vil vi se ham sidde med AA-1010, AK-AQ i hjerter eller lidt fisket spillet pp.
Han caller et 3-bet og raiser c-bet AI, det skal der en hel del nosser til at gøre som rent luft, da
1. han som ofte må sætte dig på samme slags hånd, som vi har sat ham på (nok eks. små pp), hvilket gør, at han må forvente et call fra hovedparten af vores range som er overpar til bordet.
2. På de limits syntes jeg ofte man ser folk der bluffer i det spot bare skyde eks. 90, desuden er det et rigtig skidt flop at bluffe, da man udover ovenstående instinktivt har en tendens til at tænke FD.
Derfor vil jeg med stor sandsynlighed sætte ham på AK-AQ i hjerter, overpar eller til nød set.