Kender ikke så meget til villian - mit indtryk er dog, at han er ret fisket. Jeg har ikke lavet så meget. Han 1 tabler.
Kommentar`?
Seat 6 is the button
Total number of active players : 5
Seat 1: tafiolo ( $206.90 )
Seat 2: Zizou06 ( $211.50 )
Seat 3: pumkins ( $280.95 )
Seat 4: Vense ( $189.65 )
Seat 5: fiskeren1 ( $207.45 )
Seat 6: Fatini777 ( $134.10 )
Zizou06 posts small blind [$1]
pumkins posts big blind [$2]
** Dealing down cards **
Dealt to fiskeren1 [ Q♠, J♦ ]
Vense folds
fiskeren1 raises to [$7]
Fatini777 calls [$7]
Zizou06 folds
pumkins folds
** Dealing Flop ** [ 3♥, 9♣, J♥ ]
fiskeren1 bets [$12]
Fatini777 calls [$12]
** Dealing Turn ** [ T♣ ]
fiskeren1 checks
Fatini777 bets [$20]
fiskeren1 goes all-in
fiskeren1 raises to [$188.45]
NL 200 - QJo, linjetjek
Er sku ikke ret begejstret for dette play - hvorfor forvandler du din hånd til et bluff som har showdown value??
Hvorfor better du ikke turn?
I mine øjne spew.
HU med meget kendskab og metagame kan jeg måske lide det.
Jeg er ikke vild med et all-in, da du bliver kaldt af en del bedre hænder og kun folder et flushdraw og evt. A9, som du er foran.
Potten er vist 41 på turn.
Edit:
Ser først nu at du check/raiser. Jeg skyder turn hver gang. Det gør det hele nemmere.
Du får ham til at folde relativt få hænder, som har dig slået(måske AJ/KJ), mens du tilgengæld ikke får betaling er meget du har slået. T+sd hvis han er sick frisk.
Dette move laver du et spot, hvor du har showdown value og en forøget equity i form af et træk-Det kan jeg simpelthen ikke lide.
Jeg better bare turn-som oftest er du solidt inde og han finder ikke et turnhejs frem med særlig mange holdings.
Havde du spillet mod villain noget oftere og haft solide reads, der viste han var en callish spewer havde dette været et yderst fint play. Men det har du ikke.
Jeg kan godt se det ikke er skide godt..
Pot er lige under 40 på turn.. Hvis jeg byder 28 - 30 stykker, og han skubber ind har jeg et nemt fold, ikke? Og hvis han så caller, river kommer en ligegyldig toer.. Jeg checker og han rykker all in - easy fold?
Det er lidt voldsomt, hvis han skubber dit bet. Mon ikke han bare klikker?
Hvis riveren blanker, så check-kalder jeg nok.
Han ligner i så fald et flushdraw, og du får ikke meget ud af et valuebet.
Klart...
Der er så mange scarecards for ham på riveren, så vi får ofte et showdown ved at kalde klikket.
Skyder han trods scarecard, så har du et fold.