Har spillet 33/28/7 på det her bord.
Villian er 24/18/5, turn aggression på 10.
Whaaaat?
Seat 5 is the button
Total number of active players : 5
Seat 1: HERO ( $357.25 )
Seat 2: Slaven11 ( $381.31 )
Seat 3: ValueCity ( $381.20 )
Seat 4: hayambas123 ( $135.17 )
Seat 5: megoddy7 ( $315.55 )
Seat 6: danjonesuk ( $0 )
HERO posts big blind [$2]
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ T♦, J♦ ]
Slaven11 folds
ValueCity raises to [$6]
hayambas123 calls [$6]
megoddy7 folds
HERO calls [$4]
** Dealing Flop ** [ T♠, T♥, A♠ ]
HERO bets [$12]
ValueCity calls [$12]
hayambas123 folds
** Dealing Turn ** [ Q♠ ]
HERO bets [$30]
ValueCity raises to [$65]
HERO calls [$35]
** Dealing River ** [ J♠ ]
HERO checks
ValueCity bets [$125]
Han better altså 125 ind i 160ish
NL 200 - TJs, dyb
hva sku han betale et shove med som vi slår???
meh fold/call alt efter din gutfeeling, hvis han har en fornuftig w2sd//w$@sd så caller jeg. Hvis han er nittet folder jeg nok, da du reelt ikke slår noget han valuebetter.
Jeg tror du kan være helt sikker på villain aldrig bluffer her, specielt så stort et bet har jeg svært ved at se ikke skal være et "nu overtænker han sig ind i et call med farven" bet. Jeg synes din linje er helt fin, man bør check calle den, men jeg kan ikke rigtig se en fint spillende regular nogensinde ikke have os slået her. Crying call langt oftere end jeg kan forsvare tror jeg.
easy call imo.
Come on... den kan ikk foldes. (JEG kan ikk folde den)
Shove er bare stupidt. du bliver aldrig betalt af andet end noget der har dig slået.
Det ligner et fold, da det er svært at se, hvad Villain skulle have, som vi kan slå. AQ? 9xs?
Den skal bare calles.
Jeg ville aldrig kunne få mig selv til at folde den, så må man tage suckout'en. Så må vi håbe han har Ax 9s eller lignende.
Call ffs.
Bump...
Jeg har tænkt en del over denne, så det vil være rart med en afslutning.
Kan ikke finde ud af, om hans høje aggressionsfaktor taler nok for et call. Jeg tror som sagt, at vi oftest er slået her, men jeg kan se, at jeg næsten er ene om det. :)
Jeg ville ikke blive overrasket, hvis han har AA, AT eller KJ med spar konge, men på den anden side ligner det et bluffraise på turn, som så vil have dig af trips eller lavere på riveren.
Det er dog et ret dårligt bluff fra hans side, da du nok kun folder KT, T9 og T8, hvis du overhovedet kalder med disse preflop.
@ Ludo
Jeg var 1 sek fra at folde og han svinede mig nærmest pga af det :P
Han havde 10Q - meget overraskende.
Sys du de turn raise tendenser på nl 200 tit er et bluff?
Nej, men det er et lille raise, og derfor læser jeg det som enten stor styrke eller et raise for at få dig til at folde en medium hånd.
Raisestørrelsen beskytter jo ikke mod særlig meget, da du vil kalde med det meste. Desuden er det et mærkeligt spot at raise i. Derfor er det oftest en meget stærk hånd, eller et bluff. Og jeg var lidt i tvivl, om en turn AF på 10 talte nok for et call.