NL 200 - TTP, shorstack allin

#1| 0

Villain og jeg har tidligere historie fra ca. halvanden time siden. hvor jeg kommer allin på flop med flushdraw mod hans floppede set og en anden guts straightdraw. På det tidspunkt var bordet ret loose og jeg troede jeg kunne skubbe ham ud men nej.. jeg fik ingen hjælp og han hev 600$ pulje hjem. Går udfra Villain husker den hånd og måske som følge deraf ser mig som loose.

Har desværre ikke hand history. Men husker det præcist

MP, en meget løs og shortstack gayraises til 4$ (stack: 21$) 2 late callers, Villain (SB) (720$) caller, jeg kigger i BB (312$) ned i 89 og jeg betaler. så vi er 5 til flop

8 9 3 pot = 20$

SB checker, jeg better 10$ da jeg er 99% sikker på villain går allin og jeg dermed kan reraise da han så er gået allin med mere end mit bet. Ganske rigtigt går SB allin de 2 late callers folder og villain i SB raiser nu til 40$.
Potten er nu på 20$+10$+21$+40$ = 91$

Ved jo godt vi raiser her. Hvad raiser folk til?
Jeg har 298$ tilbage og villain har 676$

edit: read og Fitty's opmærksomme rettelse

Villain er typen der caller mange raises preflop og sådan set ikke er bleg for bare at calle flop med 2nd pair bare lige for at se en turn. Jeg rater ham ikke som en super stærk spiller da han tydeligt gennem hans spil viser en del fejl, primært i hans preflop calling og flop spil.

Jeg har vist mange gode hænder ned og er faktisk kun fanget i den 3 way allin med flushdraw mod hans set. Ellers har det være god solid poker fra min side af. (dog er jeg ikke 100% sikker på villain opdager disse ting.) Han er ydermere ikke regular på dette level eller de højere hvor jeg normalt spiller så enten ny eller mindre spiller der er oppe og spille.

12-11-2006 15:02 #2| 0

First of all: "MP, en meget løs og lille shortstack". En shortstack plejer som regel at have få chips, men hvad så med en lille shortstack? Me confused ;-)

Raise til $120-$130. Så kan du skubbe any non-diamond turn og samtidig give ham tilpas dårlige odds, hvis han er på draw.

13-11-2006 09:05 #3| 0

Ok går udfra folk er enige i FITTY's raise. jeg raisede selv til 110, men var nok lige 10-20$ i underkanten.

turn er 7

Villain checker til os. vi har 198$ tilbage. hvad gør vi?????

13-11-2006 10:16 #4| 0

hmm.. Villain kan jo nemt have ramt sin str8, men kan jo også have misset sin flush....

Det er vel enten stacken eller ingen ting her?

13-11-2006 10:38 #5| 0

dit flop raise er fint, du kan overveje at skubbe her, engang imellem.

På turn skubber jeg. Du er foran for det mest og der er stadig nogle hænder du skal beskytte dig mod, samt nogle hænder, som betaler af.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar