Jeg sidder med 200$
Jeg får AK
1/2 No Limit bord
Villians dækker
UTG click-raiser
Jeg sidder efter og re-raiser til 16
BB caller
UTG caller
Flop: 4 6 6 (Rainbow)
UTG checker
Jeg better 33
BB caller
UTG folder
Turn: 8
BB checker
Jeg checker
River:A
BB checker
Jeg better 48
BB går all-in
Call??? Det er 100$ mere
NL 200$ Riverbeslutning!?
Uuh den er grim! :( Ingen reads? På mit niveau (NL100 og NL50) betyder dette move en monster, og tit ville jeg se 57 (retfærdiggør flopcallet), som derefter er sløvspillet for hårdt. Jeg ved det ganske enkelt ikke, men caller af ren nysgerrighed!
Skal den ikke checkes på river ?
Mit bud er, at han har ramt trips - selvom det måske er lidt imod hans call pre- og postflop.
Hvorfor skulle han check-raise river??
Virker mærkeligt, jeg undrer mig her og caller......
Med forbehold for mangelende reads:
BB coldcaller dit re-raise med UTG i baghånd, hvilket enten indikerer en rigtig god hånd eller en dårlig spiller.
På floppet c/c’er han på et tilsyneladende ufarligt og drawless board, og vi må derfor antage; at han floater eller at han forsømmer at teste sin marginalhånds holdbarhed, idet et kombineret monster virker usandsynligt.
Hans c/r på river virker fuldstændig ukoordineret og til odds 3,6-1 ville jeg calle. Du spiller dog din AK rimelig åbent, hvilket favoriserer et fold da dette uden tvivl er en af de hænder villan burde sætte dig på efter din river-action, men da jeg ikke kan se hvilke hænder som kan retfærdiggøre villans spil, antager jeg at villan afviger så meget fra standard, at et call vil være EV+.
@ Manchi
ville du mene BB ville calle et raise 8x blind med 57 ude af position?!
Det tror jeg sgu ikke..
Måske et højt pp der er spillet skidt..
Undrer mig ligeså, og Call''er..