Samme villian som i tråd 1. Alle streets er interessante men river er der mest kød på vil jeg mene.
** Game ID starting - 2007-05-12 14:22:51
** Bills Own [Hold 'em] (20.00|40.00 No Limit - Cash Game) Real Money
- hero sitting in seat 1 with $12679.00
- gamla_bettan sitting in seat 2 with $3576.00 [Dealer]
gamla_bettan posted the small blind - $20.00
hero posted the big blind - $40.00
** Dealing card to hero : Jack ♣, 10 ♣
gamla_bettan raised - $140.00
hero called - $140.00
** Dealing the flop: 8 ♣, Ace ♣, 4 ♥
hero checked
gamla_bettan bet - $280.00
hero called - $280.00
** Dealing the turn: 9 ♥
hero checked
gamla_bettan bet - $840.00
hero called - $840.00
** Dealing the river: 6 ♣
hero checked
NL 20/40 HU - nr.2
Hmm check-raiser du aldrig turn her?
Og hvorfor ik bare stikke ud på river? Potten er på river 2520. Så tror jeg ville skubbe her.
Men hvis villain var lidt dybere, syns jeg rigtig godt op dit river spil.
Jeg ka godt li linjen - og jeg ka godt li riverchecket på trods af i kun spiller 90BB stacks pga. A'et derude... han VB'er ofte tyndt på river selvom han ikke nødvendigvis er glad for det... udover det er river et fint bluffkort for ham hvis han står i den situation at han var ude i et float på turn som du kaldte. Det store turnbet indikerer rimelig klart at han formentlig ikke selv har været på træk.
Det sagt så ka jeg også li et openshove og det er mit standard move
@ Pay my bills
turn raise tror jeg sjældent opnår gode resultater - du folder ikke A'er ud ofte nok til det er +EV
CR turn ligger bare så meget til højrebenet, at man nok sjældent får nok FE ud af det som Tox siger. Jeg kan godt lide linjen pga du får underspillet din hånd nok til at han kan valuebette light på river. Igen afhænger det af dine frekvenser i river check raises i skæg/value synes jeg. Open shove kan jeg også godt lide, mest fordi det ser så tilpas straight up ud, at han måske kan betale dig alt for light af (Uden at jeg kender meget til dynamikken)
Raise floppet 1/3, raise turn 1/3 og c/c flop og turn 1/3. River skubber jeg cirka 2/3 og checker 1/3. Hvad der er den bedste linje her, kan kun du svare på hvis du har været opmærksom selvf. Meget svært at komme med noget konstruktivt her, uden reads.
@ToxToxTox
Når jeg tænker over det igen, syns jeg du har helt ret. Tror heller ik det er +EV at raise turn her.
Som tox skriver er turn CR ikke optimalt - der er ikke rigtig andre hænder end den type vi har som tager den linie. Turn giver nogle ganske fint forklædte outs som giver ret pæne implied odds.
Som sagt er villian tænkende - hvis jeg c/c flop, c/c turn og så leder river når den her kølle falder så skal han have en ret så stærk hånd for at kalde hvorimens han kan valuebette 1pair hænder når jeg checker. Pointen er at han better flere hænder end hænder der havde kaldt et skub.
Jeg kan ikke lide at du er så passiv PF mod en agg. modstander...
TJs og 55 burde være gode hænder at 3 bette med, udover det er det et super flop at CR på da du ofte vil tage den på floppet..
Men igen svært om det er bedst at CR eller leade... Jeg vil dog ofte leade pga. jeg ikke vil have et svagt es checker bagved og de betaler næsten altid af---
@AlexKP
"Jeg kan ikke lide at du er så passiv PF mod en agg. modstander..."
Fordi det ikke er fedt at spille svage hænder i reraised pots OOP mod en aggro modstander.
@AlekKP
"TJs og 55 burde være gode hænder at 3 bette med, udover det er det et super flop at CR på da du ofte vil tage den på floppet.."
Det kan jeg så afsløre at de ikke er :)
@ sasuke
hvis du nogensinde blockbetter river ku det evt også være frækt her for at inducere et skub...
@tox
Hvor stort skulle det blocking bet være? For han har jo kun ca. 2100 tilbage. For at villain føler han skal have lidt FE, skal blocking bettet være riiigtig lille ik? altså ~300-500
Jeg mener det move er vel mere oplagt når man er dybere?
And then? :D