Nl 2/5£ 200bbs river overshove
Game Hold'em NL (£2/£5) - 2008/02/11 - 23:42:36 (CET)
Table "Tresero" Seat 6 is the button.
Seat 1: _inkasso_ (£653.60 in chips)
Seat 2: rosapante (£500 in chips)
Seat 3: Fixerfix (£2449.30 in chips)
Seat 4: Pard01 (£1298.65 in chips)
Seat 5: Mic160551 (£269.23 in chips)
Seat 6: Hero (£1123.94 in chips)
_inkasso_: posts small blind £2
rosapante: posts big blind £5
----- HOLE CARDS -----
dealt to Hero [7♦ T♦]
Fixerfix: raises to £15
Pard01: calls £15
Mic160551: folds
Hero: calls £15
_inkasso_: folds
rosapante: folds
----- FLOP ----- [8♦ 6♦ 8♥]
Fixerfix: bets £40
Pard01: folds
Hero: calls £40
----- TURN ----- [8♦ 6♦ 8♥][4♠]
Fixerfix: bets £90
Hero: calls £90
----- RIVER ----- [8♦ 6♦ 8♥ 4♠][4♦]
Fixerfix: bets £2304.30 and is all-in
Villain spiller 27/12/1.1 over 120 hænder - de første 50-70 hænder raisede han stort set ikke preflop, men det lader til han har skruet en smule op, ved ikke om han tilter eller hvad.. Har desværre slet ikke lagt mærke til hans postflop tendenser pga noget HU på et andet bord..
Over mit limit, men med hans agg. faktor, mener jeg ikke du kan kalde ham her.
Hans river-spil giver ingen mening, men med dobbelt parret bord, slår du formodeltlig kun et skidt spillet OP
Du skal være god noget lignende 4 ud af 5 gange, hvordan er det ikke en no brainer?
Folder den her. Virker ikke som et spot der normalt bliver bluffet vildt meget. Tror han har skur eller højere flush de fleste gange.
Det giver ikke mening imo. Hvor mange hænder med en 8'er raiser en 21/11 utg? Pusher han virkelig nut flush på et dobbelt parret bord? Jeg folder nok, men wtf?
Top 12% er 77+,A9s+,KTs+,QTs+,JTs,ATo+,KJo+. Jeg ved godt 120 hænder ikke er meget og han kan være i humør til at raise osv eller har en anden opfattelse af gode/dårlige hænder, men at det er utg bør også trække fra.
"Hvorfor skulle han ikke pushe nutflush?"
Fordi han er dum og passiv post flop og han ser et dobbelt parret bord. Jeg siger ikke at det ikke kan ske. Jeg synes bare det virker mærkeligt.
Hvis du skal kalde her skal det være fordi villain:
1) Er ret sikker på du ikke har et hus, hvilket er meget rimeligt idet du jo sikkert ville raise flop/turn med en 8 eller 66.
2) Er ret sikker på du folder flush eller mindre, og derfor laver sit overpar e.l. om til et bluff på river. Mod en stærk aggro spiller er dette nok en mulighed, men jeg tvivler på at se det fra Fixerfix. (Har dog ikke spillet så meget mod ham).
Jeg tror derfor det oftest er et hus eller måsje nut flush der går efter max value, så jeg folder.
Det virker ikke til, at jeres dynamik eller dit read på hans spil og state of mind da hånden blev spillet, kan retfærdiggøre et call. Så er det imo ligegyldigt, at han godt ved du ikke har huset etc.