Hej.
Jeg har igennem et godt stykke tid været en vindende spiller på party''s NL 25- og føler at tiden kunne nærme sig for langsomt at rykke op på højere stakes. Jeg er derfor interesseret i at høre erfaringer omkring niveauforskellen på NL25 og NL50 og evt. NL100. Jeg kunne forestille mig, at der ikke nødvendigvis er den store forskel på selv spillet, men at det er mig personligt der skal omstille sig til at have lidt flere gryn med på bordet. Det skal siges, at jeg udelukkende spiller shorthanded. Men igen- er der nogen erfaringer om forskellen, hvis den er tilstedeværende. Hvordan bør jeg skifte limit, er det ved en kold tyrker eller bare begynde at spille højere løbende?
/knap
Nl 25 vs. Nl 50-100
Hejsa
DA jeg skiftede fra 25 til 50 oplevede jeg faktisk at jeg begyndte at vinde mere.
Det kan selvfølgelig skyldes flere ting
1. Jeg spillede mere koncentreret (mere tight)
2. Spillerne spiller mere forudsigeligt på 50 $ hvilket gør det lettere at læse deres spil
3. Jeg er måske (håbe håbe) blevet en bedre spiller :o)
held og lykke med projektet.
personligt synes jeg ikke der er stor forskel fra 25 til 50nl.
Prøv at tage nogle skud på et eller to borde indtil du føler dig tilpas med at du nu spiller om lidt flere gryn og med modstanderne, hvis de skulle være lidt anderledes.
Når du føler dig klar kan du begynde kun at spille det lvl.
Og husk at have en ordentlig BR management!
GL!
20 buyins+ så du er i din comfort zone, så er der stort set ingen forskel