Hero 25/20 3bet 9%
Villain 26/20 raise first in cutoff 27% foldto3bet 50%
Dette er et Reg vs Reg spot. Vi har spillet en del imod hinanden, jeg husker ikke
spewy stof imellem os.
Villain er dygtig,Tror (Håber) han ser Hero ligeså.
6 max Hero (SB) 470$
villain (Cutoff) 441$
Dealt to Hero 9♦T♦
Fold,Fold,Villain bets 12$,Fold,Hero raises to 40$,Villain calls 28$
Flop (84$) 4♥8♦6♠ Hero bets 44$, Villain calls 44$
Turn (172$)4♥8♦6♠t♣Hero check,villain bets 86$,Hero calls 86$
River(344$)4♥8♦6♠t♣A♦ Hero check, Villain bets 271$ Hero?
NL 400 3bet pot river spot
COFI RANGE 27% er nok 22+, A2s+, K9s+, Q8s+, J8s+, T8s+, 97s+, 86s+, 75s+, 65s, 54s, 43s, ATo+, KTo+, Q9o+, J9o+
50% Calls er sandsynligvis: JJ-22, AQs-ATs, KTs+, QTs+, J9s+, T8s+, 97s+, 86s+, 75s+, 65s, 54s, 43s, AQo, KQo
C-bet call er vel: JJ-66, 44, T8s, 97s+, 86s+, 75s+, 65s, 54s, 43s
T better han nok nær full range (eller det er svært at vurdere uden yderligere info på ham :P)
På turn er du ca. 50/50 vs. hans range jo og der er ingen A'er i hans range på river, så den er dead on 50/50...
Satme svær... Med du bør nok calle, hvis jeg skal følge min egen analyse... :D
Jeg folder
Der er ikke vildt meget han kan bluffe, når han sandsynligvis langt størstedel af tiden checker 8x, 6x, 77/99 type hænder bag på turn og river completer en del af hans A-høj flop floats, som kunne bluffe turn. Så det eneste han nærmest kan bluffe er KQ/QJ/J9 med bagdør som har floatet flop (tvivler på han floater K-J høj uden bagdør fd) eller 8x/6x som laver sin hånd om til bluff
Hvis villain er dygtig, VB'er han også +QT her, fordi du nærmest aldrig kan have bedre på river pga turn check (du har like 8x, 6x, 99 eller weak-mid Tx +90% af tiden, for du better nok +JJ og gode Tx på turn ca altid)
Så jeg tror du roligt kan folde, selv hvis han ikke engang VB'er god Tx hænder, så er hans range stadig bare vægtet for meget mod valuehænder
Blehr. Jeg tror egentlig bare, at jeg b/c turn. Jeg ved godt, at det er tyret, men min oplevelse af NL400 er, at det er vanvittigt aggrotardet, og jeg tror sgu egentlig, at vi kommer fint ind. Men det kan godt være, at det er et lidt 2009-agtigt statement.
Som spillet er den close. Selvfølgelig har han en vis blufffrekvens, men jeg tror, at han har for mange valuekombos til, at du kan betale profitabelt.
Jeg bet caller turn, men jeg har heller ikke spillet seriøst siden 2009.
Jeg er enig med N1co når det kommer til river.
@Damster: Mon ikke han 4b nogle af de der hænder også.
Der kan være masser af gode grunde til at cc turn.
Det er svært at se, hvilke hænder han skal bluffe med på river, og han har selvfølgelig en valuerange (om end jeg ikke giver ham så mange single A'er), så mon ikke et fold er ok.
@AB
Kan du ikke uddybe de gode runde til at cc turn? Jeg ser en del gode grunde til at bette turn, primært centreret om villains callrange vs betrange på turn (og dermed videre på river) samt sandsynligheden for at realisere vores sd-value på river.
Tak for svar.
Hånden er Reverse. Jeg laver en svag one pair hånd om til et bluff På turn+river.
Synes jeg havde et rigtig godt bluff spot, men villain timer helt i bund og
owner mig.
lagde den op som reverse for at få et clue om jeg var skidt ude eller om
mit image vs denne villain er ved at være lidt pløret.
Got it Yarx :-)
ER sgu lidt fuld nu, men er sikker på at jeg også ville gøre det i morgen :P
Drikke dig fuld eller skyde en flok riverbluffs af ?
Uanset hvad det er, så kan jeg varmt anbefale at kombinere de to.