NL 400 A3 rivercall?

#1| 0

6 max Ladbrokes, villian er ukendt, men ikke multitabler og har aldrig set ham før. effektive stacks ca 600
blinds 2-4 $

foldet til hero på button+1 raiser til 16 med A3
villian på button kalder
sb og bb folder

flop 3 4 Q pot 38
hero better 32
villian kalder 32

flop 3 4 Q A pot 102

hero better 80
villian klikker til 160
hero kalder 80

river flop 3 4 Q A K pot 422

hero checks
villian better 420 hvilket er præcis hvad jeg har tilbage

call?

24-04-2007 12:54 #2| 0

Satme et voldsom bet på river. Han har vel 44 eller JT. Hmm tror ikke at en sane better så voldsomt med noget vi slår, andet end bluff selvfølgelig. Kunne dog let være en 5-6 der tror A er scarecard eller lign. Tough one, men hælder til et fold mod ukendt.

24-04-2007 13:00 #3| 0

Fold.

24-04-2007 13:07 #4| 0

"villian er ukendt, men ikke multitabler og har aldrig set ham før"

Jeg rester på turn...

24-04-2007 13:08 #5| 0

Jeg rester turn her.

24-04-2007 13:31 #6| 0

jeg drysser river! Spiller sku ikke en 3 buy in pot med to 'dårlige' par.
Turn lugter lidt af et billigt showdown, men da han så alligevel stikker kraftigt ud på river da et ellers farligt kort kommer, så drysser jeg!
But I'm tight as hell!

24-04-2007 13:35 #7| 0

Ja, vi kan godt blive enige om, at Hero nok skal tage beslutningen på turn.

Men hvilke hænder clicker Villain flop med?

Ax tror jeg.
AQ
Måske Acxc
Jeg forstår ikke hans store river bet, det må ligne, han enten har nuts eller lort - med lort får han det samme ud af et 250-300 bet, så jeg tror mere, han sidder med noget.

Well, jeg folder river, men det er hip som hap og jeg raiser turn mod en ukendt.

24-04-2007 13:50 #8| 0

A x er ofte en holding du kan se her.

Men ud fra at han rester på RIVER ser jeg ham kun holde en bedre hånd ellers ville de fleste nok checke bag.

Mener det er et easy fold!

24-04-2007 14:05 #9| 0
OP

Jeg glemte måske at skrive at jeg som sædvanligt har været rimelig aktiv og raiset meget.

Jeg skulle nok have sagt rest på turn på trods af risikoen for AQ(som jeg dog tror han reraise preflop eller flop med langt de fleste gange)

men til river, da jeg kun kalder turn og checkker til ham på river underspiller jeg jo min hånd kraftigt og repræsenterer måske et svagt es. hvilket taler for at hans blufffrekvens alt andet lige må stige.

jeg prøver og finde hans hånd, 33 44 AK AQ tror jeg ikke han har da han vil raise flop eller preflop.

så har jeg ham egentlig nede på hænder som AJ og andre aX komboes. og måske 56

synes i dette er en for indsnævret range for villian ?, jeg kan bare ikke se hvilken hånd han klik raiser es turn med og skubber river.

24-04-2007 14:23 #10| 0

hvad med 10j

24-04-2007 14:30 #11| 0
OP

det er betemt også en mulighed, men hvorfor klikke han turn så og ikke flop?
men den er da bestemt sandsynlig, og ville give god mening med river skubbet.

men alle de hænder jeg kommer frem til han kan have burde jeg have skubbet turn imod, så det skulle jeg klart have gjordt.

24-04-2007 14:50 #12| 0

Den er ikke nem den der .....

VILLIAN kan have mange hænder - både dem som er nævnt, men også f.eks.
A 5 - A 2 - 4 3 (eller andre 43s) for bare at nævne andre mulige hænder....

Når du selv siger at "jeg som sædvanligt har været rimelig aktiv og raiset meget" giver det jo en bred range af hænder - og hænder som hvis han rammer godt, kan forvente at få en god betaling på.
Da han har pos. på dig, ser jeg nemt hænder som A 5, eller 43s(any color) spillet her - med implied odds in mente.

Han klikker muligvis turn, fordi han har Ax(med flushdraw) eller 2 par, og sætter dig på air, hvor du blot skyder anden gang. Jeg mistænker ham mest for at have A-flush-draw, som han lige tester en gang. Har du air smider du jo nemt, og caller du er han ude i en "bluff or hit" beslutning inden han ser river.
Han har jo næppe A K - så du er godt inde mod any A-flush-draws her.
I hans pos. er AQ også en jævnt god hånd at reraise preflop med mod en "aktiv" spiller som du selv beskriver dig som værende. Derfor tror jeg ikke du ser den hånd her.

Da han ikke multitabler, kunne en nyttig info være hvor længe I har spillet sammen ..... Mere så man har en ide om han kender dit tableimage ... ?

Jeg tror du er ude i 60/40 call her(du vinder 60% af gangene).
Afhængig af hvordan hvor længe I har spillet på dette bord - så han kender dit tableimages, og du har en ide om hans, så kan disse procenter flytte sig.

Jeg vil calle her og så håbe at jeg har ret i at han er på A-flush-draw eller 2 små par(43s).

-----

Som andre skriver havde jeg nok reraised turn for at se hvor jeg står. Evt. sat han allin så alle draws er lukket land.

24-04-2007 15:00 #13| 0

Fold pf.

Jeg folder turn her mod en ukendt, du ser alt alt alt for ofte et monster af en art. Du kan ikke fjerne 33, 44, AK og AQ fra hans range, hvis han kun gamer et bord og du aldrig har set ham før er der god chance for han er donket. Der er stadig mange på NL400 der næsten kun reraiser AA/KK/QQ pf.

Mickey

24-04-2007 15:53 #14| 0

Hvad med et blockbet på RIver?

Mellem 150 - 175?

24-04-2007 16:37 #15| 0

Undgår situationen ved at folde pf.

Kan desuden ikke se hvad du slår på river.

25-04-2007 00:21 #16| 0
OP

@DW mange fine tanker. men hvis han har 3-4 burde han virkelig reraise floppet med.

vi har spillet sammen ca en time og han har bestemt ikke spillet meget tilbage på mig, og så ikke hvordan han fik raget de 200 til sig.

for mig lugtede det for meget af Ax . og JA burde helt sikkert have skubbet floppet.

men jeg betalte og han muckede, og gik på tilt eller så var han bare en donky. dun no

25-04-2007 01:15 #17| 0

Det er fandeme for svagt at folde turn Mickey. Når du kommer højere op så clicker folk altså ikke kun med monster.

Kunne du ikke se hvad han havde i HH?

25-04-2007 01:22 #18| 0

@ hardkare

Nej, man kan ikke se det i HH på lads, når villain har sat kryds i "Muck losing hands", selvom man sådan set har ret til det.

Men hvis man skriver mail til dem, og forklarer dem reglerne giver de efter, og skriver mail tilbage med hvad han havde.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar