NL 400, AA

#1| 0

Hero 450$, villain dækker.
Samler AA i utg+1 og standard raiser til 15, knappen (villain) caller, han har spillet okay aggro.

Flop 107A, har spillet godt til pf og på selve floppet, så jeg skyder halv pot, han tænker lidt og gayraiser mig, jeg tænker lidt og caller.

Turn,6 jeg tænker, jeg er langt foran, så jeg skyder 3/4 pot, han tænker lidt og gayraiser mig endnu en gang, jeg tænker lidt og caller igen, har sat ham på TT. We like?
River 4 jeg skubber og han insta caller og viser k10 altså k høj flush på river, hvordan slipper jeg fra den? Jeg ved da godt jeg kunne have skubbet turn, men har spillet pænt loose, så jeg prøver at holde ham i potten, har han overhovedet gjort noget rigtigt i den pot eller har jeg spillet den ringe? Kan jo ikke sætte ham på runner runner F? eller hvad?

02-05-2006 01:26 #2| 0

hvis du sætter ham på 1010 kan du vel roligt skubbe turn og have statsgaranti på et call....

02-05-2006 01:36 #3| 0

Diller@
Mit spørgsmål går så bare på om jeg skal skubbe turn eller river? Har siddet der i 20 min og har ikke de store reads, andet end at villian er frisk spillende. Hvor er det mest +ev at hente? Er jeg foran nok gange til at lade ham få et kort mere?

02-05-2006 02:03 #4| 0

Du skal lade være med at fedtspillle, når villain helt tydeligt viser interesse. Flop callet kan måske forsvares, men på turn er der ikke tid til mere leg. Få pengene ind.

02-05-2006 02:56 #5| 0

Pusher turn -hver- gang.

02-05-2006 05:05 #6| 0

Har slettet mit indlæg pga. en lidt smårarrogant ligegyldig tone... Lyt til DanTheMan.. Han har styr på lortet

02-05-2006 06:34 #7| 0

Jeg kan godt lide callet på floppet, men forstår ikke, hvorfor du undlader at pushe turnen. Hvis vi lidt hurtigt regner sammen, må hans gay-raise på turnen være til ca. 150$. Ligesom dig ville de mest sandsynlige hænder i det range jeg placerer modstanderen på være under sets, så jeg pusher selvfølgelig.

Et koncept du glemmer at tænke på her er, hvor ofte du misser value, når riveren er scary. Enhver 8''er, 9''er eller hjerter vil skræmme din modstander rigtig meget, hvis han sidder med et set. Så meget at han måske ikke betaler dig af. Dette vil være en katastrofe.

Så i denne situation er et push på turn virkelig den korrekte beslutning. Du beskytter dig imod flush drawet (hvis han skulle have et eller andet goofy flush draw) mens du også sikrer, at du får doblet imod villains meget sandsynlige set.

/Mikael

02-05-2006 11:11 #8| 0

Du SKAL simpelthen pushe turn. Hvis han har et draw får du ikke vredet en krone mere ud af ham hvis han ikke rammer på river. Alle hænder som gayraiser dig 2 gange, kalder også dit push.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar