Kaappari har maniac tendenser og tiltproblemer, han åbner mange pots og efter humør spiller han for aggressivt eller passivt. Idag er han i det aggressive humør.
Kaappari ved jeg også har maniac tendenser og til tider er fuldstændig tiltet og out of line. Vi har haft nogle hårde kampe med store pots vundet med meget marginale holdings
Seat 1: Eeki (400.00)
Seat 2: -MrGeeDK- (503.81)
Seat 3: SALucky (494.00)
Seat 4: Kaappari(356.00)
Seat 5: Elninho (780.21)
Elninho post SB 2.00
Eeki post BB 4.00
Elninho A♣ 5♣
SALucky Fold
Kaappari Raise to 16.00
Elninho Call 16.00
Eeki Fold
*** Flop(Board): *** : 9♣ 6♠ 2♣
*** Bet Round 2 ***
Elninho Check
KaappariBet 20.00
Elninho Raise to 60.00
KaappariCall 60.00
*** Turn(Board): *** : 9♣ 6♠ 2♣ 4♦
*** Bet Round 3 ***
Elninho Bet 84.00
Kaappari All-in 280.00
Elninho Call 280.00
Odds næsten 2.5 for call
Kan i lide mit call og hvorledes jeg spiller hånden?
NL 400 SH Boss. LAG vs. LAG
Ved ikke helt hvor vild jeg er med at calle PF. Tror hellere jeg vil 3bette hvis han er så LAG.
Som spillet så caller jeg også.
Som HK..
Kan egentlig godt lide dit cr på flop hvis han er så aggro.. Synes bare dine bets er lige i underkanten.. Både på floppet men især også på turn..
TY for de første par svar jeg vender tilbage inden længe med mine tanker bag den her hånd
Preflop er næsten med 100% sandsynlighed skidt. Jeg foretrækker et 3-bet.
Turn callet er marginalt og afhænger selvfølgelig totalt af om dit A er godt.
Raiser en anelse mere på floppet, til 70-75$.
Som spillet betaler jeg også - wp.
Jeg ville også hellere 3bette pre.
Jeg tror virkelig at dit A sjældent er godt. - Med et flop CR og turn-lead kan jeg ikke forestille mig han rester med air (mere end en meget lille procentdel af gangene). Så skulle det lige være et dårligere FD ala. J♣T♣.
- Men jeg finder ikke noget +EV i dit turncall, på trods af jeres historie. Din egen linje skriger for meget af styrke.
- Jeg synes din post-flop linje er fin med den beskrevne dynamik. Skyder som VK en tand mere på flop CR og turnleadet.
Fold eller 3-bet preflop.
Jeg leader floppet for $25 og pusher mod et raise.
Hvis du endelig vil CR, så raise mere. Et potsize raise er til $92, men jeg siger nok $77.
Lead turn ordentlig, så har du også en nem beslutning hvis han pusher. Lad vær med at bette et beløb så din beslutning er marginal hvis han pusher -- enten check eller bet så meget at du er comitted.
Jørn
Må indrømme at jeg også er mere til flopbet/3bet ai. Hvis han er så aggro/maniacish, kan han vel sagtens raise et floplead med air.
thyssen er spot on
Tusind tak for alle svarene!!
Det er en reverse... Håber ikke i misforstod reads. De der står sidst er reads på den rigtige Kaapari.
Jeg regnede selv med at han ville folde turn med mit push. Men ak nej. Han rammer en af sine 12 outs og tager hjem mod min 6♣5♥.
Var ikke selv glad for den måde jeg spillede hånden på. PF er skidt. Flop skal der bydes noget mere. Så selvom man selv spiller skidt er det dog dejligt at se andre også spiller mindre godt.