Table TH 392 (Real/Cash Game)
Seat 2: Villain (670.58)
Seat 3: Regular1 (322.80)
Seat 4: Elninho (951.43)
Seat 5: Regular2 (363.40)
Regular1 post SB 2.00
Villain post BB 4.00
Elninho dealt J♣ A♦
*** Bet Round 1 ***
Regular2 Fold
Elninho Raise to 12.00
Regular1 Fold
Villain Call 12.00
*** Flop(Board): *** : 5♦, 10♦, 3♦
Pot 26$
Villain Check
Elninho Bet 16.00
Villain Raise to 32.00
Elninho Call 32.00
*** Turn(Board): *** : 5♦, 10♦, 3♦, 5♥
Pot 86$
Villain Bet 36.00
Elninho Raise to 112.00
Villain Call 112.00
*** River(Board): *** : 5♦, 10♦, 3♦, 5♥, 10♥
Pot 311$
Villain Check
Elninho All-inn
Villain er ikke en jeg kender, han er fra DK. Han har spillet utroligt meget tilbage på mig i løbet af denne session. Vi har haft vores kampe og har begge generelt afviget fra standard spillet for at kunne få det psykiske overtag. Jeg vil vurdere ham til at være vindende på det her niveau.
Jeg spiller frisk til med en masse raises PF og har været den mest aktive ved dette bord. Kommentarer til alle streets er velkomne. Normalt vil jeg raise Turn en tand mere, men i kampens hede raiser man jo lidt forskelligt
NL 400 Shorthanded 4 handed
Turn raise kan sagtens forsvares, men river push er pænt skidt. Han folder ingen bedre hænder her efter at have betalt dit turn raise. 5x, Tx - instabetalt, pocket pairs som 66-99 folder langt, oftest turn og skulle han have et combodraw er der ingen grund til at byde river.
Derudover er din egen linje lidt utroværdig, fordi du stort set kun kan spille 5x sådan her. Tx raiser næppe turn, medmindre I har gået helt vildt til den, og flushes og 33 checker river bag.
God analyse LOD! Jeg er enig, men kan godt lide dit flop og turn spil. Dog giver jeg en tand mere på turn, da du fx med 5x gerne vil beskytte din hånd.
Tak for det -LOD- egentlig bare en ganske simpel hånd. Rykkede ikke All-inn i denne hånd, men checkede og han viste en flush op. Ville høre om et All-inn kunne forsvares, jeg checkede af de samme grunde som dig. Havde egentlig forventet et fold på Turn, men Villains rammer også deres farve.