Hej alle!
Jeg er lige kommet til bordet og kender intet til de andre, da følgende udspiller sig:
2.00/4.00 Texas Hold'em (No Limit ) -
(Real /Cash Game )
Seat 1: Other player (542.00)
Seat 2: Other player (390.00)(sitting out)
Seat 3: Hero (667.10)
Seat 4: Villain1 (305.90)
Seat 5: Villain2 (508.20)
Villain2 post SB 2.00
Other player post BB 4.00
** Deal **
Hero [6d], [5d]
*** Bet Round 1 ***
Hero Raise to 14.00
Villain1 Call 14.00
Villain2 Call 14.00
Other player Fold
*** Flop(Board): *** : [7d], [9h], [8s]
*** Bet Round 2 ***
Villain2 Check
Hero Bet 36.00
Villain1 Call 36.00
Villain2 Call 36.00
*** Turn(Board): *** : [7d], [9h], [8s], [7h]
*** Bet Round 3 ***
Villain2 Check
Hero Check
Villain1 Bet 136.00
Villain2 Fold
Hero ?????
Hvad er det rigtige at gøre her?
Vi har diskuteret det meget i min omgangskreds og er rygende uenige, så jeg vil gerne høre Jeres mening. På forhånd tak.
NL 400: Str8 på et parret board
Du skal starte med at byde turn!
Som spillet CR'er du AI og klapper i hænderne over at du slap for at give frikort.
Har spillet der højst 10 min...men har ikke noget på mine modstandere i denne hånd.
Set har han sjældent, og hvorfor skulle han slowplaye floppet - for så at gå amok på turn?
Du er god her imo, og skal ind mod 75xBB
Stacken mod midten!
Så længe din modstander ikke er dybere du skal ikke calle vildt meget - kan ikke se han spiller to par eller trips på den måde her.
Uhmmmm, synes nu at det er fint at checke turn her og som spillet folder jeg her.
Snoogy, max weak-tight
@Snoogs
Max weak tight er en underdrivelse i dette spot!
I got no fcking clue. Bet turn er noget lort. Jeg har ingen ide om, hvad det der bet betyder, andet end 76 (eller en slags donket JT), så det er muligvis ind med stakken. Det havde været lidt værre, hvis det var villain 2, der havde stukket det samme ud.
- AB
@AB
Turn skal sgu da bettes! Vi er da næsten altid foran her og ønsker bestemt ikke at se en bred vifte af kort på river.
"I got no fcking clue. Bet turn er noget lort"
Måske er jeg ikke helt væk alligevel ;-)
Vi er da næsten altid foran her
-- det tror jeg ikke, vildanden har vist at han ikke har det mindste imod at spille om stacken, og han er potcomitted. vi får ca 2 : 1 så spørgsmålet er om vi er god her hver 3 gang.........
Snoogs
@Turbo: Spillet er 2/4. Du charger kun draws og får aldrig action fra en dårligere hånd. Det er noget værre lort 3vejs.
Har ingen ide, umiddelbart kunne du godt være god her, semi bluff med et flushdraw måske..
"@Turbo: Spillet er 2/4. Du charger kun draws og får aldrig action fra en dårligere hånd. Det er noget værre lort 3vejs."
Seriøst AB? Jeg er enig med Turbo.
Hej alle!
Tak for de gode svar indtil videre.
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilke hænder Jer der vil skubbe sætter vores modstander på, sådan helt specifikt. For jeg har svært ved at se en masse hænder han kan kan have som vi kan slå.
T7s er da en udemærket hånd at bette ud med, $136 lugter derudover af et "jeg better og I HAR bare at folde", sikkert spot at CR i...
Pooh
Ved sgu ikke lige hvor oplagt jeg synes Cr er, da der helt sikkert er nogle T's og 5's der caller floppet og bare C turn, men som spillet tror jeg også jeg ender allin, pga jeg tror vi ser en del semibluffs and shit her.