FR NL 400 er lige blevet SH og har ikke lige fået reloadet efter et misset flop. Har kun spillet på bordet i 20-25 hænder og kender ikke villain. Jeg har raiset et par gange preflop og taget ned på flop. Har tabt en pot mod en shortstack med 30 BB med AQ vs shortstack's AK på et Q33 board hvor shortstack checkcaller med sin AK og rammer en mirakel K på river.
Jeg sidder på knappen
Seat 4 is the button
Total number of players : 5
Seat 4: HERO ( $378 USD )
Seat 5: SB ( $102.50 USD )
Seat 7: VILLAIN ( $418.50 USD )
Seat 8: xxx ( $107.60 USD )
Seat 9: xxx ( $108.10 USD )
SB posts small blind [$2 USD].
VILLAIN posts big blind [$4 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO 2♥ A♦
xxx folds
xxx folds
HERO raises [$16 USD].
SB folds
VILLAIN calls [$12 USD].
** Dealing Flop ** J♣ 2♣ 6♠ ---- 33$
VILLAIN checks
HERO bets [$25 USD].
VILLAIN calls [$25 USD].
** Dealing Turn ** 2♦ ---- 81$
VILLAIN checks
HERO bets [$56 USD].
VILLAIN calls [$56 USD].
** Dealing River ** 9♣ ---- 193$
VILLAIN checks
Hvad gør I her? HERO har 281$ tilbage
Check, valuebet?
NL 400 trips på river.
Skyder 120-150. Tror ikke på han chaser en flush og derefter checker riveren. Er han på flushdraw forventer jeg, at han reraiser floppet eller IHF better riveren, da mange holdings -som han kan få value af- checker bag, da flushen completer, hvilket han formodentlig ved.
Jeg tror aldrig, villain betaler et push med noget vi slår.
Skyder endvidere højere (65-70ish) på turnet, som Kare også skriver.
Jeg er helt overbevist om at vi bliver betalt af af langt flere hænder ved at pushe fremfor at bette 3/4 af potten mod flertallet af NL400 villains.
Jeg skyder omkring $110 og håber at få betaling af noget J10 agtigt. Det ville være lidt for frækt/dumt at checke river med en flush, så den har han ikke.
Hvis vi skyder 150 og opefter tror jeg ikke at vi får betaling.
@Hard - Det er ikke min erfaring
Havde vi skudt mere på turnet, kunne et push komme på tale, men ikke som hånden er spillet imo
Skal siges han tænkte meget lang tid på turn hvis det siger folk noget.
River action:
Better ca. 40% af pot her grundet jeg ikke ser andet end en KJs-type hånd calle og ser bestemt ikke noget vi slår blive kaldt af et push.
HERO bets [$75 USD].
VILLAIN is all-In [$321.50 USD]
HERO har 206$ at betale ind i 549$.
Jeg siger 65-71 på turn.
når han checker river, er det oftest for c/f eller c/r, og jeg checker efter.
Klamt klamt klamt klamt!
Tror sgu jeg folder den her. Vi slår intet mod en bare nogenlunde sane villain.
Puha, synes godt nok du spiller hånden halv skidt. Jeg tror en del regulars, kunne finde på at lave et move på dig her, og prøve at få dig af noget á la JK med det mini bet,men jeg er ikke specielt velkendt med dynamikken på NL400.
Ville du også bette 40% af potten med nut flush eller fulde gardiner?
Ydermere better jeg ALDRIG under halv pot.
arg mand...... nu ser det ud som om jeg er mega bagklog.... havde ikke set dit sidste indlæg johnson :(
At minibette for at få action er ikke helt godt.
Bet mere på turn, så passer river til et push.
Folk betaler mere light af ved pushes end ved valuesugere, som en længere oppe så rigtigt bemærker.
Som spillet folder jeg readless.
Ja, men i dette tilfælde er et push jo et massivt overbet, hvorfor jeg ikke mener, at det er et anvendeligt alternativ. Som sagt synes jeg, at turn skal bydes noget større før et push overhovedet kommer på tale.
jeg kan ikke lure hva det er i tror folk betaler med når i better river?
i øvrigt, hvis jeg endelig better river, har jeg en plan om hva jeg gør hvis han pusher.
Da villain tjekker river er jeg 99,9% sikker på han ikke har en flush eller andet der slår mig. Jeg fyrer her 2 barrels af og jeg tjekker jo en kæmpe del af min range bagved på river her. Dette må villain formodes at vide og derfor ikke checke hænder der har slået på river.
Jeg har i mit spil utrolig mange pushes på rivers og er begyndt at ville mixe det lidt op med valuebets på omkring lidt under halv pot for at kunne fyre et billigt bluff af en gang imellem. Dette var så et af disse.
Jeg autobetalte faktisk og villain viser 88 og har derfor gjort præcist som NHTYWP var inde på i sin post 18:05.