NL 400$, Sixmax, Rivercall?

#1| 0

Indlægget er på engelsk da jeg også har postet hånden på et engelsk forum og er for doven til at oversætte det til dansk...

NL 400, Cash, iPoker, 6max

Villain has only been at the table a few orbits. I have not seen him before
He seems REG and sane based on the few hands I have seen him played

Villain's stacks 400$
I got 480$

Folded to me in the SB
I raise to 12$ with KJ
BB raises to 36
I call

Flop: K7Q Pot: 72
Hero checks
V. bets 45
Hero calls

Turn: 9 - Pot: 162
Hero checks
V. checks

River: 4 Pot: 162
Hero check
V. shoves all-in for 319$

Call?

02-02-2010 14:15 #2| 0

Fold PF, specielt når du ikke ved mere om manden.

Fold river, som spillet.

Alt efter feeling synes jeg ikke raise/call er dårligt. Vi har immervæk TPGK i en rr pot, i et blind battle, jeg kunne nemt se villain spasse ud med alle mulige hænder, og i øvrigt skubbe dårligere hænder for value.

02-02-2010 15:06 #3| 0

Jeg vil nok fortrække at raise/shove flop.

Jeg folder river, din hånd er på ingen måde defineret på en måde
der giver villian nok fold-feeling.....

02-02-2010 17:32 #4| 0
Pokernets ME vinder !

@Suffer Well

Hero C/C et KQ7tt board, hvilket vel sætter hans range til primært at være Kx og Qx imo - hænder der har meget svært ved at face et shove.

@Saibot

Kunne sagtens tyre den mod en mand jeg kendte lidt bedre. Du er nødt til at være sikker på han forstår, at toppen af din range er TP her.

Derudover, så synes jeg det er rigtig frækt at leade i det spot her og få det ind på floppet.

02-02-2010 18:47 #5| 0

Kun fold pre, hvis du ikke kan lide at spille hånden oop. I det her spot, folder jeg stort set aldrig.

Flop: Jeg kan godt lide både lead, som walth skriver, c-r og c-c. Lead er især fedt, hvis han checker for meget bag, eller kan finde på at raise som et bluff, fordi han repper AK bedre end vi gør. Det nogenlunde samme gør sig gældende for c-r. Når vi vælger c-c, vil jeg c-c alle turn og rivers (med mindre der sker noget helt sygt, som her) men som udgangspunkt, vil jeg c-c alle 3 streets.

Turn: Fint, vi kan lead-getitin, men jeg er mere til c-c når vi har valgt den linje

River: MEH! Det er jo sick... Begge dele er ok, det er umuligt at opsætte en range for hvad han gør det med her, så med baggrund i at vi har toppen af vores range:call. Hvis du er lidt nitty og vil vente til bedre spots, er fold også ok, men så vil jeg begynde at bruge denne linje med hænder jeg trapper med, mod ham her og begynde at raise bluffs på flop el turn

04-02-2010 19:39 #6| 0
OP

Ty for comments. Hånden er reverse hvor jeg kraftigt overvejer et lave min 95 om til et bluff på river med et overbetshove.

Såfremt jeg kan få villain til at folde Kx'ere, Qx'ere osv. oftere end ~75% af tiden er det et profitabelt shove.
Det er dog afgørende at han ikke har nogle flushes i hans range. Men det mener jeg heller ikke han har.

Dog er det nok uanset hvad forholdsvis close. Men alle sixmax regs jeg indtil videre har snakket med folder KJo i spottet...

Result:
Jeg var en kylling og checkede bag. Villain viste K8

06-02-2010 18:41 #7| 0

vil det ikke se endnu stærkereud hvis du bare byder pot eller lidt under på river???

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar