Villain spiller 27/20/4 med en 3bet % på 14 efter 71 hænder. Kan ikke rigtigt fortælle så meget om ham, andet end jeg ikke har set ham i ballade.
Og så er vi lige blevet heads up.
Seat 1: money$mike (76.61)
Seat 2: Hero (81.40)
money$mike posts the big blind of 0.50
Hero posts the small blind of 0.25
Hero is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero J♥ K♥
Hero raises 2.00
money$mike raises 6.50
Hero calls 6.50
*** FLOP *** J♦ A♥ K♣
money$mike bets 9.00
Hero:
Hvad er planen her. Hvordan foretrækker i at spille den? I må gerne uddybe hvorfor.
NL 50: 150BB dybe floppet 2 par - plan?
Jeg tror, at jeg vil raise. Ellers får du ingen information og finder derfor aldrig ud af, hvor du står i hånden.
Tror jeg kalder i det her spot, og ser turn an, hvis hans 3bet% var lidt lavere havde jeg 100% kun kaldet da han kan sidde med set eller AK. Men pga. hans høje 3bet% ville jeg vælge og kalde her for at holde potten lille og se hvordan han spiller turn..
@Liger
"I må gerne uddybe hvorfor"
Hvis du raiser, hvad gør du så hvis han shover. Utroligt folk ikke læser indlægget inden de skriver.
I er HU og du har floppet 2 par, så kan du da ikke overveje at folde?
Ville raise til 23 og kalde shov.
Filosoffen. Overveje at folde? No way.. jeg spørger hvad planen er? har sgu da ikke tænkt mig at folde?
Okay:)
Har du nogle stats omkring hvor ofte han better turn?
Han better turn 23 % af gangene. Jeg mener bare, hvis vi raiser til f.eks 23, og han så shover.
Hvad slår vi så? Ved godt vi blocker AJ, AK, JJ og KK osv. Det eneste jeg kan se vi slår, som han shover er måske AQ?