NL 500 KK i problemer

#1| 0

NL500 SH

Får på knappen K K

UTG Vildand raiser til 17,5 (standard fra hans side) foldet til mig der gør det til 40 og vildand betaler.

Note på vildand er en semitør TAG der ikke har spillet mange hænder og vundet de hænder han har været i uden showdown typisk på floppet med et Ccbet. Kom med halvt buyin og har gjort det til en 320 uden at vise større væsen op.
Jeg har 550

Flop (pot 87,5)

2 A 9

Vildand checker og jeg better 45, vildand caller
Turn (pot 177,5)
9

Vildand checker og jeg better 30
Vildand klikker til 60 og jeg betaler

River (pot 297,5)
A

Vildand better nu 50 (har ca. 125 tilbage)

What to do ????

Betalt eller fold ??

09-01-2008 13:56 #2| 0

Tror du er bagud. Jeg ville folde, men jeg kan dårligt sætte ham til noget som du har slået. En 9 eller A vil han jo være foran på. Og kan ikke se hvad han skal kalde på hvis han ikke har et af de 2 ? Og da han blot klikker den til 60 vil man tro han har A ?

Er blot min vudering af sagen.

Er godt nok ikke meget 50 ind i en så stor pot. Men jeg tror du er behind big time.

09-01-2008 14:00 #3| 0

clueless

09-01-2008 14:06 #5| 0

Hvad sker der helt præcis med dine bet størrelser???

Du nærmest clicker ham preflop.

Du better halv pot flop.

Du better 30 ind i ca 180 turn????

Så raise dog ordentligt preflop - skyd Cbet flop og så er vi vel færdige med den hånd hvis han kaldt det.

Allan

09-01-2008 14:06 #4| 0

shit du spiller den virkelig dårligt fra start til slut.

Raise mere preflob, 60 er fint. Fint nok at bette flobbet, men der skal bettes mere. 60 % af potten minimum.

Turn og river ved jeg ikke hvordan du skal spille, efter dit pre og flob spil...

Er hånden spillet på crypto?

Evt. PM mig dit nick så får du mit...

09-01-2008 14:08 #6| 0

Har også svært ved at se, hvad du kan have slå ... herunder synes jeg især hans gay-raise på turn skriger: "A el. 9", hvor riverbet er enten en blocker med 9, el. value med A

Ville nok have gjort det til 50 pre-flop - og kan ikke se den store mening i dit 30$ turn bet. Er det er betblock for at kunne checke river?
Ville det ikke være bedre at checke turn, for så at kalde evt. river bet?

09-01-2008 14:19 #7| 0

stop med at spiller poker med det samme

09-01-2008 14:21 #8| 0

@Nautilous

1/2 pot er fint på det flop. Bet størrelser i rr pots vil altid være mindre end i limpet / raised pots, da man ikke tilbyder så høje implied odds når 10% af stakken er inde preflop. Floppet er knastørt så jeg ville også byde ca 1/2 pot (hvis jeg altså ikke checker bag; se nedenunder).

@8888

Jeg raiser mere preflop. Jeg plejer at raise til ca 3 x villains raise når jeg har position, dvs. jeg raiser til 55.

Jeg veksler mellem at bette floppet og checke bag på dry ace high flops i reraiset pots, så jeg har en passende balance mellem mig AK valuebets og mine random garbage bluffs. Jeg vil nok ofte checke bag når villain er tight og se turn og river an. Som oftest er du way ahead eller way behind. Det gør ikke noget at lade villain trække til to outs med QQ her.

Villain lugter lagt væk af et A, men jeg vælger nok at betale river som spillet.

Jørn

09-01-2008 14:51 #9| 0

Preflop og turn er ringe spillet. Som spillet caller jeg de 50 på river - du får 1 til 7.

10-01-2008 15:36 #10| 0

Kan vi få afvide hvad der skete ^_^ ?

10-01-2008 15:45 #11| 0

Preflop er blevet sagt - raise meget mere. Gør det til 3x hans raise plus en blind eller to.

Jeg synes det er skidt at bette floppet. Den skal checkes hver gang medmindre der er specifik grund til det modsatte. Grundene er mange
1) Potkontrol
2) Du inducer bluff - det er her value ligger efter det kedelige flop
3)Floppet er tørt så du ikke er særligt bange for at blive outdrawet
4) Grundet floppets tekstur bliver du ofte kun kaldt af et es når du better, dvs. bedre hånd.

Turn: Meget skidt bet. Check bagved for potkontrol.

River: Obligatorisk kald her, du får meget ekstremt gode odds.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar