Jeg har lige sat mig (med fuldt buy-in selvf.), og kender desværre intet til mine modstandere.
Skurken sidder med ~1200$. SB med ~850$.
Jeg samler A♥A♠ op UTG og siger 40 dollars. Skurken siger 85 dollars fra CO. SB caller, det samme gør jeg. Resten er drysset.
Floppet: 6♥ 8♥10♥
SB checker, jeg checker og skurken siger 160 dollars. SB drysser, og jeg siger ~450.
Kan I lide det?
NL 5/10 SH
Ja, synes det er godt spillet!
Jeg bryder mig ikke så meget om det.
Jeg havde reraiset til 300$ preflop og skubbet næsten uanset hvordan floppet så ud, hvis der er nogen af dem der stadig ville lege med. Jeg ønsker ikke at spille en halvstor pulje ude af position med to modstandere. Havde det blot været skurken, havde det nok været OK. Men her vil jeg mene det er fint at samle puljen op preflop, eller få bygget den så stor at du kan skubbe næsten alle flops.
Dit flop spil er jeg heller ikke helt enig i. Hvis du gerne vil have ham allin, vil jeg mene du skal stikke ud på floppet, med det formål at få ham til at reraise. Den linie du tager potcommitter dig. Du har ingen chance for at slippe væk, når du hæver til 450. Så er call efter min mening en bedre løsning, og så se hvad der sker på turn.