Jeg er en fucking tour donk! Derfor har jeg svært ved at spille dybt - går til bunds med alt for marginale holdings - dette har jeg tænkt godt igennem - overvejet at smutte med dybe stacks - men jeg SKAL sgu lære det ;)
Vi har spillet 6 handed indtil nu, men bordet er brudt op.
Jeg har spillet skurken på flere borde denne session, kun lagt mærke til at han er semi weak i blind kampe - foldet til min bb en del fra sb.
Han virker semitør.
***** Hand History for Game 6208428072 *****
$600 USD NL Texas Hold'em - Saturday, August 04, 09:55:14 ET 2007
Table Table 125474 (Real Money)
Seat 6 is the button
Total number of players : 2
Seat 6: A___r___K ( $1,118.55 USD )
Seat 5: HERO ( $1,210 USD )
HERO posts small blind [$3 USD].
A___r___K posts big blind [$6 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO Q♠ Q♥
HERO raises [$19 USD]
A___r___K calls [$16 USD]
** Dealing Flop ** 5♠ 3♠ 7♣ Pot 44
HERO bets [$41 USD]
A___r___K raises [$124 USD]
HERO raises [$304 USD]
A___r___K calls [$221 USD]
** Dealing Turn ** 4♥
HERO checks
A___r___K bets [$277 USD]
HERO folds
Kommentarer?
NL 600, dyb QQ i problemer.
Syntes det ser fint ud, kan godt lide dit flop reraise, som dog nok skal være større, noget alla 400. Hans turn bet er lille, men vi må formode at være langt bagud efter den flop action, så fold er vel på sin plads.
Jeg synes at det er ret skidt at 3bette floppet mod en semitør spiller, også selvom det er HU. Og hvis jeg gør, så er det for at skubbe any turn.
@ Hardkare
Snakkede lidt med en anden PN'er som også kommenterede 3 bettet - og det troede jeg var helt std :(
Jeg har sgu meget at lære....
Hugo.
En ting der er væsentlig, når du spiller deep. Du skal overveje, hvornår du vil beskytte din stack kontra at beskytte potten.
Og hvornår vil jeg så det???? :S
Ej, finder nogle flere hænder det næste stykke tid, håber at kunne lære en masse fra jer vise mænd :D
"En ting der er væsentlig, når du spiller deep. Du skal overveje, hvornår du vil beskytte din stack kontra at beskytte potten."
"Og hvornår vil jeg så det????"
I spots som det her, med et overpar på et farligt bord imod en tør modstander :) Call floppet og check eller lead turn og reevaluér
Det er en tough spot du befinder dig i. Med dobbeltstacks mod en tør modstander, skal du seriøst overveje at checkcalle ned efter hans flopraise, evt. folde til riverbettet hvis han potter 2 gange. Dit rereraise beskytter naturligvis mod draws, men hvis din plan er at checkfolde turn hvis han caller dit rereraise, svarer det næsten til du bluffer. Der er kun 2 kort du gerne vil se på turn, plus du ved ikke hvilke af resten af kortene du er bange for - en skidt kombination.
Som nævnt, her er det nok bedre at beskytte stacken end at beskytte potten.
Hvis modstanderen er den friske type, skal du spille den som du havde nut-flushdraw m. overcards på floppet, og re-potte/skubbe ham med QQ for value.
A__r__k virker ganske solid, og jeg tror han 9+ tabler. Find en anden at spille med.
Dårlig tableselection. Han er rimelig god imo.
Dit flop raise er frygteligt, specielt mod ham her. Jeg vil tro du er bagud 100/100 gange når han caller dit raise. (læs. fold turn)
Gnug315 og Xizor
Jeg kender ikke A__r__k men hvis han 9+tabler ville jeg helt klart spille ham. Der er næsten ingen der spiller deres A game når de spiller mere end 9 borde.
@Jungleras: Hvad var din plan på turn, hvis turn blankede.. lad os sige en rød Ter? A/K? Parrede bordet? Completer farve?
Alle de spørgsmål skal du have ret godt fat i, før du kan tillade dig at 3bette QQ på floppet med de her stacks.
Jeg kalder raise på flop. Check folder hvis farve trækket eller et overkort kommer på turn. Hvis en blank kommer er jeg mere til check på turn også.