Rimelig Aggro modstander åbner med et minraise fra SB. Han er 50vpip/22 pfr for dem der går op i det.
Kalder med T4 i klør,
Flop T94 med 2 diamanter, han stikker 12 ud, jeg siger allin, vi har begge omkring 600.
Spiller i den anderledes ? Hvad er fordele/ulemper ved den måde jeg spiller ?
NL 600 Hånd-ALLIN LIGESOM I TV
;o)
Here we go:
1. PF call kan diskuteres. Ok call, hvis du ved, han ligger middelhænder på flop/turn.
2. Jeg siger 36 på flop og tager den derfra.
Hvad vil du have skal calle dig?
Havde håbet på at han kalder med en god Tier eller et overpar.
Tror absolut ikke at han smider middel hænder på flop eller turn. Han er jo en tyr :)
Han har 660 fra starten af hånden btw, jeg dækker.
Edit: Forresten, giver du ham ikke ret gode odds til at trække ud på dig hvis du kun siger 24 mere?
siger 45 her, skubber hvis han better igen på et non-♦, 8 eller K turncard.
Villain er jo paa ingen maade commited til potten, saa jeg kan garantere dig for, at du er slaaet klart de fleste gange, du bliver callet af en decent villain. Og pottens stoerrelse retfaerdiggoere jo ikke ligefrem, at du lukker den ned instantly.
Spil da hånden ordentligt postflop for max value.
Dit play giver kun mening hvis i har historie og du ved han ved, at du er træt af ham pga steals eller anden fortid.
IMPRUDENT, Er en fyr som putter penge i puljen over halvdelen af de gange han har chancen "decent" i din bog ?
Hvor mange hænder har du på ham, har jo ret stor betydning om han spiller 50 vpip over 25 hænder eller om det er over 300 hænder...