destroy100 har spillet 44/21,5/3,29 over 50 hænder og har endnu ikke 3-bettet.
1) Er det et fold preflop? Han raiser dog 21,5% af hænderne.
2) Alternativ linje på floppet? Lead eller raise?
3) Som spillet, call eller fold på turn?
** Yoplait [Hold 'em] (0.50|1.00 NL - $ Cash Game) Real Money
- SvenSvin sitting in seat 1 with $100.00
- destroy100 sitting in seat 2 with $109.14 [Dealer]
- pcarney sitting in seat 3 with $133.66
- husla0604 sitting in seat 4 with $99.00
- 637473892382 sitting in seat 5 with $96.00
- Ziento sitting in seat 6 with $93.00
pcarney posted the small blind - $0.50
husla0604 posted the big blind - $1.00
** Dealing card to SvenSvin: A ♦ Q ♦
637473892382 folded
Ziento folded
SvenSvin raised - $4.00
destroy100 raised - $14.00
pcarney folded
husla0604 folded
SvenSvin called - $14.00
** Dealing the flop: 9 ♣ J ♣ A ♠ Pot: ca. 28$
SvenSvin checked
destroy100 bet - $13.87
SvenSvin called - $13.87
** Dealing the turn: 6 ♦ Pot: ca. 54$
SvenSvin checked
destroy100 went all-in - $81.27
SvenSvin ? (72$ to call)
NL $100, AQs mod LAG
Har svært ved at smide hånden mod ham her. Nu ved jeg ikke, hvor mange hænder du har på ham, men hvis det er en begrænset mængde, så tror jeg godt, at du kan sætte han 3-bet range lidt lavere end AQ+, JJ+, nå man tænker på hans PFR.
Preflop ligner det noget, som ikke har specielt lyst til et call.
Det kan være, hvis du selv spille PFR på ca. 20, så kan det godt være, at han vil slås med dig.
Tilgengæld ligner flop bettet noget, der meget gerne vil calles eller også er det bare et test bet.
På turn virker det som, at han lugtede svaghed på flop og nu tager den allin.
Jeg vil sige at en call, call, call linje ikke er helt dårlig, så du får maks ubytte af det spas han kunne finde på.
Jeg fik lige en ny ide. Du kan 4-bette preflop til omkring 33$, hvis han så raiser allin, så mener jeg godt, at du kan folde (jeg tror kun, at han vil gøre det med QQ+ og AK. Hvis han caller, så skal du skubbe (eller bette noget der ser skræmmende ud) på alle flop.
Jeg er mest i tvivl, om han kan folde preflop til det lille 4-bet (men det ser skræmmende ud....meget som om du vil have et call), men jeg føler, det her er en bedre løsning.
Synes ikke du skal calle preflop uden bedre reads når du ender OOP. Du ender med at folde en masse flops og det er svært at få value generelt.
That said. Når du først er kommet til floppet er der ingen måde at komme væk på. Jeg synes du spiller den fint postflop såfremt du snapper turn.
Når jeg ser det flop er det eneste der bekymrer mig hvordan jeg bedst får pengene ind. Det tror jeg klart du gør ved at lade ham bluffe.
Synes det er et call når du nu har betalt preflop.
Jeg kommer i hvertfald sjældent væk fra toppar god kicker i en reraiset...
Allan
Min egen erfaring på dette niveau er at folk som regel kun 3 better med monster hænder, som QQ,AK,KK,AA. Dog er der undtagelser i blandt mængden..
Dog vil jeg folde pf. Bryder mig ik om at spille AQs ude af position. Men, hvis du havde haft et read af en art. Så havde jeg callet og set et flop an.. Men villian stats kunne et call vel nok godt retfærdiggøres, men nu er 50 hænder bar en meget lille sample size
Dit call på floppet er fint i min bog. Men undre mig stærkt over hans c-bet betting size og at han så vælger at overbet potten på turn er for mig en mærkelig linje.
Jeg er stærkt i tvivl om, hvad jeg ville have gjort.. Men igen pga. villans stats så ville jeg nok call. Hvis han så vender AK eller AA så må vi jo bar komme op på hesten igen.. Måske vender han KK, QQ eller Ax. Den ville være grum, hvis han vender JJ i fjæset på dig :)
Ligner det ikke et flushdraw? Halv pot bet på floppet kunne være blocking bet for at få billig turn. Da turn ikke rammer skubber han for ikke at skulle kalde et bet og være potcommited hvis river er blank?
Du skal tage beslutningen preflop, hvad du gør, når hvis du rammer top par imo.
Du kommer til at spille hånden blindt og din manglende aggresion factor sætter dig i et grimt spot.
Som spillet preflop, så CR jeg dette flop hver gang, da du ellers får den klamme beslutning på turn, hvis han fyrer en second barrel.
Som spillet, så folder jeg turn, du har fået al den info du beder om, han skriger styrke 3 gange i hånden og vælger at spille den allin. Du er ikke god ofte nok til at finde et turn call frem.
@Eskeman
Hvis han havde CR floppet og fået et call. Ville du så check følgende streets?
Hvis han kommer over toppen på dit CR ville du så skubbe stacken?
betalt, din hånd er way undereppet her, han kan sætte dig på alverdens hænder, og hvis han selv sidder med AQ ville jeg egentlig også sætte dig på et FD, måske endda med AT hvis jeg havde en stærk feeling - dog kan han også gøre det med rigtig mange made hands, men også med skæg/fd.
tror du skal betale denne i længden, dog folder jeg preflop eller 4 better.